و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

همایش بین المللی دکترین مهدویت

دومین بار بود که در همایش بین المللی دکترین مهدویت شرکت می کردیم. دفعه قبل به عنوان اردوی آموزشی آمده بودیم. و این بار که به همراه دوستم تمنای عزیز برای برپایی غرفه و ارائه محصولات مهدوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه السلام) فارس شرکت کردیم.

باید اعتراف کنم چهارمین همایش نسبت به دومین آن پیشرفت بسیار خوبی داشت. ( دست آینده روشنی ها درد نکنه) مخصوصا این که ارائه مقالات به کمیسیونهای متعددی تبدیل شده بود و ...

در بخش نمایشگاه تنها غرفه ای که مسئولین اون خانم بودند، غرفه ما بود و بازتاب بازدیدکنندگان رو و حتی بعضی از دیگر غرفه داران رو به خوبی میشد دید. البته چهار غرفه دیگه هم بودند که مسئولین آنها یک خانم و یک آقا بودند.

عزیزانی که برای بازدید به غرفه ما می آمدند در ابتدا خیلی متین به صحبتهای ما گوش می کردند، همین که میشنیدند:" بنیاد حضرت مهدی فارس فقط واحد خواهران داره" سرشونو بالا میآوردند و با دقت بیشتری گوش می کردند. تمام محصولات غرفه ما تلاش واحد خواهران بود. حتی نویسنده کتابهامون هم خانم هستند! حتی ساخت نرم افزارها و بقیه محصولات...

از شیرین ترین لحظات می تونم بگم زمانی بود که حاج آقا امینی، یکی از مسئولین بخش فرهنگی مسجد مقدس جمکران، ساعتی رو میهمان غرفه ما بودند و از فرمایشاتشون فیض بردیم. ( آخه عمریه هوایی جمکرانشیم...)

خاطرات زیبایی که از شفایافتگان تعریف می کردند، همچنین خاطرات عجیبی از افرادی که به دروغ خودشون رو شفایافته جا می زدند!

یکی از سوالاتی که هنوز در ذهن من مونده اینه:

یکی از میهمانان خارجی که از آمریکا آمده بود، به غرفه ما آمد و ما هم تا حدودی فعالیت های بنیاد فارس رو واسه ایشون شرح دادیم. ایشون نمی تونستند فارسی صحبت کنند و بخوانند. برام جالب بود بدونم ایشون مقالات مهدویشون رو چطور می نویسند و منابع رو از کجا میارند؟ اصلا مگه منابع مهدوی ترجمه شده هم داریم؟ تو این زمینه حتی کتابهای الکترونیک هم خیلی کم داریم...

ازشون پرسیدم: توی آمریکا موسساتی درباره امام مهدی (علیه السلام) هست که کارهای آموزشی یا پژوهشی یا کتابخانه در این زمینه داشته باشه؟

ایشون گفت: اگر هست هم من اطلاعی ندارم!!

و دیگه مایل به ادامه گفتگو نبود.

و من هنوز در تعجب مانده ام! ( آخه اساتید ما می گفتند توی آمریکا پایگاه های مهدی شناسی بسیار قوی هست و ...)

نظرات 51 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.terore.blogsky.com

وبلاگ بسیار خوبی داری اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
اگه موافقی وب منو بانام تروریست تو لینک دوستانت قرار بده بعد منو خبر کن

باران یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://florencebaran.parsiblog.com

سلام ساحل گل!

خسته نباشید. [گل] هر وقت اینجا میام یه چیز تازه برای فکر کردن پیدا می کنم.

سلام باران مهربانم
ممنون از لطف تو
یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است.

باران یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

راستی خبری از این دخترک فراری نشد؟ دلش نمیاد دل بکنه، بیاد !

امیر حسین دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام خواهرم
ممنون که ما رو هم با نوشتن این پست در حال و هوای نمایشگاه و فعالیت های بنیاد قرار دادین ، حتما این موسسات هستند اما در آمریکا شاید تبلیغاتشون ضعیفه ، الله اعلم

با نوشته ای بر فیلم مجموعه دروغ ها ، و سوالی از وزیر محترم ارشاد به روزم

سلام علیکم
نه! منظور چیز دیگه ای بود.

موسساتی هستند اما با ما سر عناد دارند...

:: انتظار حجت :: دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://entezarehojat.blogfa.com

- مهدی جان!
به روسیاهی‌ مان نگاه نکن و به دستهایمان که خالی و گنهکارند، قلبمان را ببین که هر روز، صبح و شام تو را می‌خوانند.

وبلاگ انتظار حجت با عنوان (جرعه ای از جام نیایش او) به روز است.

منتظر بازدید و نظرات شما دوستداران امام عصر (عج)

در پناه حق

مکتب وحی دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://KBB.PARSIBLOG.COM

سلام علیکم.
نپرسیدید این مهمان خارجی شما، شیعه بودند؟! یا صرفا یک مستشرق و مذهب شناس؟
شما از فارس هستید؟!بارها بوده می خواستند ما رو ببرند شیراز، قسمت نبوده.

سلام علیکم و رحمت الله
نه متاسفانه نپرسیدم. اما دوستانی هستند که این پاسخ ها رو میدونند. سعی می کنم ازشون بپرسم و خدمتتون عرض کنم.
بله ما شیرازی هستیم.
تشریف بیارید قدمتون بر چشم!

ترنم سبز سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://sabstarinbahar.blogfa.cam

سلام بر ساحل نجات، نه ساحل افتاده. کسی که به نیت امام زمان تلاش می کند همیشه سرفراز و پیروز است. از شما به خاطر نمایشگاه زیبا و کتابها و نرم افزارهای خوبتون متشکرم. کسی به نام پاپیروس به وبلاگ من اومده و گفته که شما اونو معرفی کردید. ممکنه شما هم به کلبه سبز من بیائید و خودتون و ایشونو بهتر به من معرفی کنید. در پناه حضرت دوست و تا درودی دیگر بدرود. منتظر دیدارتان هستم.

سلام خواهر گلم
ما افتاده آفریده شدیم! اینجوری صفاش بیشتره...

ستاره کهکشان سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://staraware.blogfa.com

سلام
خوبید مطالب عالی بود بازم سر می زنم
آشنایی با شما افتخاری بود
ممنونم
یا حق

سلام خانمی
خوبم
امروز آخرین جلسه از کلاسهای تابستانی هستش.
ببخشید زودتر از این باید می گفتم اما یادم رفت!
انشا لله یه فرصت دیگه در خدمتتون هستیم.

لیلا سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

ساحل عزیز سلام
اعیاد گذشته دعا گو بودم
بخشی از برنامه اش رو از تلویزیون دیدم بیشتر معرفی اون شخصیت ها بود تا معرفی امام زمان(عج)!!
برای من یه افتخاره که با شما دوست هستم.موفق باشید.یاحق

یک سیلی به خودم!
با همین عنوان به روزم




یه سیلی به خودم!

به به!
سلام لیلا خانم
کاش آدرسی هم گذاشته بودید آجی!

لیلا سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.bazmeshabane.parsiblog.com/

ممنون که اومدی
و شرمنده که برای اومدن به بزم شبانه کمی تو دردسر افتادی اصلا حواسم به آدرس نبود وقتی متوجه شدم که دیگه ندای زیبام رو برا شنیدنت سند کرده بودم. یه هر جهت خوشحالم کردی.
خیلی دوست دارم بشنوم حتما حرفهای قشنگی برای گفتن دارین با کمال افتخار دوست دارم باهاتون حرف بزنم.
یه عقده زیارت حضرت زینب و یه کربلا دارم.
ازتون خواهش میکنم شمارتون رو برام کامنت کنید چون اینجا جایی خصوصی نداره شما زحمتش رو بکشید.منتظرم برای حرفایی که میدونم ارزش شنیدن دارن.یاحق

ترنم سبز چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://sabstarinbahar.blogfa.cam

سلام بر ساحل منجی ویا ساحل نجات، نا ساحل افتاده. خواهر عزیزم متشکرم ازاینکه وبلاگم رو به دوستان معرفی می کنید و متشکرم از حضور سبزتون. خواهر عزیز و دوست داشتنی من امیدوارم همواره قلمی نافذ و گویا داشته باشید و در همه عرصه های زندگی موفق و پیروز باشید. درضمن اگه با تبادل لینک موافقید منو با نام انتظارسبز لینک کنید و بعد بهم اطلاع بدهید تا با کمال میل تبادل لینک کنم. منو فراموش نکنید و همیشه با قدوم سبزتون کلبه ام را گلباران کنید. ضمنا من یک وبلاگ شخصی دیگه هم دارم اگه دوست دارید اونو ببیند و نظر بدید. www.kalkaemashkin.blogfa.com

سلام ترنم سبز عزیز
وظیفه است خواهش می کنم کاری نکردم که. خجالتم نده!
لینک هم که انجام شد.

تمنا چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://tamannayeaftab.blogsky.com/

سلام رفیق تازه کجاشو دیدی
من که میام شما با ازما بهترون میپری نیستی
راستی یه وبلاگ دیگه هم زدم یه سر بزن
tamannayeaftab.blogfa.com

سلام همسفر
عجب!
به به فعال شدی....

بنده خدا پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.emammahdi.com

سایت امام مهدی (عج) با رویکردی متقاوت و خلاقانه آغاز به کار کرده است... شما می توانید از خدمات این سایت، نظیر کافه وبلاگ و پیوستن به خانواده بزرگ وبلاگ نویسان مهدوی، استفاده کنید... یا علی

اردشیر پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلام
البته از بعضی از این اساتید (به اصطلاح) مورد اشارتون حرفهای زیادی فقط در حد حرف شنیدیم !
موفق باشین

سلام علیکم
نمیدونم ... شاید اینطوره که شما میفرمایید...
شاید هم...

پاپیروس شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://editorist.blogfa.com/

ساحل جان سلام
خوبی دوست عزیز ؟
دستت درد نکنه ساحل جان حالا دیگه ما شدیم آقااااااااااااااااااااا؟
من خیلی شفاف به ترنم سبز گفتم که می خواستم بدونم وبلاگی که برنده شده کیفیتش چگونه بوده و مال کی بوده و حتی گفتم که آدرس وبلاگ رو از شما گرفتم دیگه شفاف تر از این نمیشد توضیح داد .
ولی توقع نداشتم در کامنتی که براشون گذاشتین منو آقا معرفی کنین . بابا تو دیگه کی هستی.البته شوخی می کنم فرقی نمی کنه خانم و آقا ولی من خانمم عزیز.
و اما چیز مهم تری که می خواستم بگویم اینه که من با اینکه سه دوره اس در این همایش شرکت می کنم ولی امثال کیفیتش نسبت به سال پیش کاهش یافته بود .برخی خانمها و آقایانی که مقاله ارایه می دادند در مقابل خیلی از سوالات خوانندگان پلاسخی نداشتند . به نظرم بهتر بود بیشتر از اندیشمندان خودمون استفاده بشه تا اتباع خارجی که بیشتر نقش دکور داشتند چون حس می کنم اینجوری بیبشتر از این همایش استفاده می شد و بر معلومات شرکت کنندگان نیز.
خب البته این نظر من بود به امید کیفیت بالاتر در همایش بعدی .

سلام
واقعا شما خانمید؟؟؟؟
ببخشید منو این همه سرسنگینی واسه این بودش که من فکر می کردم شما آقا هستید!
اگه اینو زودتر میدونستم خودم برای دیدنت یه قرار ملاقات میزاشتم. حیف شد سعادت دیدارت رو از دست دادم.افسوس!

محمدعلی(ایران اسلام) شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام خدمت خواهر گرامیم

مهمونی خدا نزدیکه...

خدمت رسیدم که از شما طلب حلالیت داشته باشم. به هرحال از قدیمی ترین همراهان وبلاگی هستید و شاید دلخوری باشه.

حلال کنید

یا علی



رژیم روح!

سلام علیکم
چه سنت خوبی است این حلیت طلبیدن ها قبل از ورود به میهمانی خدا.

شما هم ما رو حلال بفرمایید!

کربلایی شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.karbalaey110.blogfa.com


منزلت انسانی که باهوای نفس مبارزه میکند[گل]


الامام علیّ علیه السلام : [گل]
اِنَّ المُجاهِدَ نَفسَهُ علی طَاعةِ اللهِ و عن مَعاصِیهِ عِندَاللهِ سُبحانَهُ بِمَنزلَةِ بَرٍّ شَهیدٍ .

حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام :[گل]
کسی که در راه طاعت و فرمانبرداری از خدا و دوری از معاصی و نافرمانی[گل] او بانفس خویش مبارزه کند ،[گل] نزد خدای سبحان منزلت انسان نیکو کاری را دارد که در راه خدا شهید گشته است[گل]


کتاب : غُرَرُالحکم[گل]

عبدعاصی شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://narjes.blogfa.com

-:-:-:-:- بسم رب المهدی المنتظر -:-:-:-:-

سلام ؛ چه خاطره قشنگی! منم خیلی دوست داشتم به هر نحوی تو این همایش شرکت کنم ولی ظاهرا هنوز وقتش نرسیده. براتون ارزوی موفقیت دارم.

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
کاش آمده بودی و توفیق دیدارت رو از ما دریغ نمی کردی رفیق!

مرتضی شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://ashegeeshg.blogfa.com/

من هم عاشق آقا هستم وشما را لینک کردم
شما چی من را لینک میکنید؟

سلام عاشق آقا
راستش به وبلاگتون اومدم اما امکان درج کامنت نبود.
با کمال افتخار این لینک رو انجام میدم...
وبلاگ که خوبه عاشقای آقا جاشون روی چشم ماست!

ترنم سبز شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://sabstarinbahar.blogfa.cam

سلام ساحل عزیزم . خوشحالم که بهم سرزدی و نظردادی و دیگران رو باهام آشنا کردی. من یه سوال داشتم منو راهنمائی میکنید؟ من آرشیو موضوعبی را سمت راست نوشتم ولی روی هرکدام که کلیک میکنم ، متن مورد نظر نمی آید و فقط قالب وبلاگ می یاد، چرا گلم، بهم بگو باشه؟

سلام خانمی
راستش منم نمیدونم!
به کسی نگیا...

سبز باشی

حقیری از سوئد شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://eslamion.blogfa.com

با سلام
پیشاپیش فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان را بر شما دوست عزیز تبریک می گویم
و امیدوارم که این حقیر را از دعای خود بی بهره نگذارید
با موضوعات حقیقی مذهبی و دیگر حقایق به روزم
یا علی

سلام و ادب خدمت شما بزرگوار
تبریک مرا هم بپذیرید
اگه قابل باشم همه دوستان رو دعاگو خواهم بود.
شما هم ما رو فراموش نفرمایید.

عقرب یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام
بیایید وبا دوستان وبلاگ نویستان یک حرکت تبلیغی گروهی در آستانه ماه مبارک رمضان انجام دهید.برای اینکه واقعا مردم در خورد و خوراکشان دقت کنند تذکر بدهید.متاسفانه در چند سال اخیر مردم به جای یک وعده غذایی که
نمی خورند چند وعده پرخوری می کنند وحتی کیفیت غذاهایشان هم تغییر می کند به طوری که قیمت بعضی از ارزاق نظیر گوشت،مرغ و ...در آستانه این ماه افزایش می یابد.البته اول از خودمان شروع کنیم واگر نگرشمان نسبت به روزه مثل بقیه مردم است اول خودمان را اصلاح کنیم.بعد هم با تهیه وتدوین مطالبی در باب کم خوردن وغذای ساده خوردن به مردم آگاهی دهیم.متشکرم
راستی من هم تو روزم

سلام علیکم
ممنون از پیشنهاد شما
بنده هم پیشنهاد میدهم که شما هم وبلاگی راه اندازی کنید و این طرح های زیبا را پیاده کنید.

البته جای ناله بسیار است
شما از پرخوری مردم ناله دارید و من از همه چی خوری!
و این سخت تر است!
خداوند انشالله همه مان را راهنمایی بفرماید.

این رو متوجه نشدم:
راستی من هم تو روزم!!!!

پاپیروس یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://editorist.blogfa.com/

ممنون که کامنت من رو پاک کردین عزیز. ولی من چیز بدی ننوشته بودم . همایش مهدویت مثل سال پیش پربار نبود همین و بس .

من چیو پاک کردم آجی؟!

عقرب دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام
این سوال را دوستتان خانم شناوری هم پرسید.جوابش راد ادم.شماهم به آنجا بروید وبخوانید.هم فال است وهم تماشا

عقرب دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام
راستی یادم رفت بگویم حوصله وبلاگ زدن را ندارم شاید یک روز این کار را کردم

ترنم سبز دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://sabstarinbahar.blogfa.cam

سلام عزیزترین ، هر دو وبلاگم با مطالب درمورد ماه رمضان بروزه. خوشحال میشم به دیدنم بیائی و با نظرات خوب وسازنده ات منو خوشحال کنی؟ درضمن من با چه اسمی تبادل لینک کنم. نگی ساحل افتاده ها؟ ساحل نجات یا یه چیز زیباتر که به نوشته های قشنگت بیا. بهم خبر بده؟ باشه گلم؟

شیلو عج / مهدیه سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://talieeyetaha.parsiblog.com

سلام عزیزم خوبی خانمی

شرمنده زودتر نتونستم عرض ادب کنم خودت که خبرای

مجتمع رو داری . جاتون خیلی خالی بود .

دلم برا همتون تنگ شده . به همه سلام برسون

این روزهای عزیز ما رو از دعاهاتون بی بهره نکنید .

یاعلی

اسرا سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://skykey.blogfa.com

سلام
هنوز نشدین؟؟؟؟
عوضش من آپم و منتظر حضور شما
منتظرم نذاری... یا علی

محمدعلی(ایران اسلام) سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام خدمت خواهر بزرگوارم

ماه رمضان هم از راه رسید...

دعایم کنید

به روزم

یا علی

گر گدا کاهل بود...

مهدیه چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام



آمارش رو داری که چند تا از کامنت های منو تایید نمی کنی؟

می بینم که به بازی علاقمند شدی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
ماه رمضان آمده وشما هنوز چسبیده اید به این همایش ...به راستی چرا؟

سید چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://labgazeh.ir

سلام ساحل افتاده عزیز
البته بوی خوش مهدویت همه جا هست
هستند دوستانی که در امریکا هم در این زمینه خوب فعالیت می کنند
البته اینجا را باید مراقب بود که اعتقاد مهدوی موجب سوء استفاده سوداگران نشود

مهدیه پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 07:40 ق.ظ

باز هم که تایید نکردی ترســـــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووو

م.ا.محب علی جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.nafahat.ir

سلام...
1. عارف کامل، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در المراقبات روزه داران را از نظر قصد و نیت به پنج گروه تقسیم کرده اند...
2.سوال: نیت و قصد شما از روزه داری چیست و فکر می کنید در کدام مرتبه قرار دارید؟
3.منتظرتان هستیم...
4.www.nafahat.ir
5....
التماس دعا
یا علی

دها جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://banooyekhane.parsiblog.com

سلام ساحل عزیز.

ما که به یادتون هستیم.

امیدوارم همیشه پویا و سر زنده باشی.

عقرب شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
این خیلی بد است که شما نظرات مردم را فیلتر می کنید. دنیای آزاد دیگر این حرفها را ندارد.فوقش این است که یک نفر به شما فحش می دهد چیزی از شما کم نمی شود فقط تربیت خانوادگی او را میرساند.

عقرب شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام راستی یادم رفت شما ندای کسی را نمی شنوی شما ژیام ها را می خوانید (فارسی را ژاس بداریم)

عقرب شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام راستی یادم رفت بگویم شما ندای کسی را نمی شنوی شما پیام ها را می خوانید.(فارسی را پاس بداریم)

محمدعلی(ایران اسلام) شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام خدمت خواهر گرامیم

شما که هنوز به روز نشدید...

پس فقط عرض التماس دعا دارم

یا علی

گر گدا کاهل بود...

طلبه شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://nasimyazbehesht.parsiblog.com/

سلام ساحل خانم .
ما هم همایش امده بودیم .
شما دقیقا کجای سالن بودین . اصلا سالن بالا بودین یا پایین .
حیف شد توفیق زیارت نصیبم نشد .
حیف .
راستی طاعات و عبادات قبول .
یاعلی.

دوست پاییزی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام عزیزم
نماز روزه هات قبول..خیلی شرمنده ام که دیر خدمت میرسم..
بابت هدیه های قشنگتون خیلی ممنونم..خیلی شرمنده کردید..از مامان خوبت هم از طرف من تشکر کن..
خیلی لطف کردید..
قربونت برم
التماس دعا

ساحل افتاده به همه دوستان یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
و با تبریک این ماه عزیز

خدمت همه دوستانی خوبی که گمان می بردند من کامنتها رو تایید نکردم عرض کنم که:
مئتیست مانیتورم سوخته!!!!!!
و از نت دور بودم
الان هم که آمدم توی کافی نت و دارم انتخاب واحد می کنم.
وقتی این کامنتها رو دیدم خنده ام گرفت
از همه ممنونم!
التماس دعا

عقرب یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام
چه عجب بدون فیلتر کامنت گذاشتید.ضمنا نماز وروزه شما هم قبول ما را هم دعا کنید.ما که نفهمیدیم چی چیتان سوخته ولی زودتر دست از سر این پست م.... بردارید.ماه رمضان دارد تمتم می شود.

اسرا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://skykey.blogfa.com

سلام. چرا آپ نکردین؟/
من آپیم و خوشحال می شم به دیدنم بیاین..
یا علی

مهدیه سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

باز هم فرقی نکرد نظراتی رو که به نفعت نبود تایید نکردی

کفش چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://shoe.parsiblog.com

سلام
اون افرادی که به دروغ خودشون رو شفایافته جا می زدند هم آدمای باحالی هستن
کیف داره !!!!!!!!
نقطه

زهره چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
خواهر
خوبید؟

وب نوشته های سید سعید میرمنافی پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 03:58 ق.ظ http://mirmanafi.com

با سلام
روزه ایمانی ؟ و روزه احتسابی ؟ در وب نوشته های سید سعید میرمنافی

منتظر حضور گرم شما هستیم.

پینه دوز شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام ساحل یزرگوار
نماز و روزه ها قبول باشه ٬خیلی وقت بود اصلا از وب دور بودم
اوومدم پیش دوست پاییزی نازنین گفتم سری به اینجا بزنم
جویای احوال بشم وبگم:تقبل الله

بهنوش یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.eltemass.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من بهنوش هستم از وبلاگ التماس هستم
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خیلی موفقی تو کارت
مطالبتم خیلی قشنگه
به منم سر بزن
خشحال می شم
اگه دوست داری با هم تبادل لینک هم کنیم...فقط بی زحمت اسم لینک منو به نام التماس بزار
به منم سر بزن..خوشحال می شم نظرتو راجبه وبلاگم بگی.
منتظرتم
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد