و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

پرواز...

چه زیباست آن دم که احساس پرواز داری 

آن دم که بر فراز کوه های غرور می روی و بال هایت را می گشایی به قصد رهایی 

اما ... 

اما چه ناگوار است آن زمان که باز هم سقف آسمان برایت کوتاه شده 

آن هنگام که راهی به جز پرواز نداری و بال ها یاریت نمی کنند 

آن شب تاریکی که بال هایت زخمی است 

بال هایی که یک عمر پروازت داده اند اما امشب... 

 

پرواز را از یاد برده اند 

نظرات 20 + ارسال نظر
پاپیروس شنبه 23 آذر 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://editorist.blogfa.com/

سلام عزیز
با معنی بود و پرمحتوا و مثل همیشه دلنشین و چشم نواز .
قلمت خوب می چرخد همانی را می نویسد که از دلت بر می اید برای همین هم به دل می نشیند .
سربلند باشی عزیز

عقرب یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام
راه پرواز همیشه باز است حتی با بال شکسته پس ناامید نباش و با توکل بر خدا بپر(بپا نیفتی)

قفنوس پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک

شما که دیگه سری به ما نمی زنی .. ..


به سنگها بگو چه اندیشه میکنند

حتی بدون بال کبوتر کبوتر است

به امید ظهور دولت یار- پاک بمونی و پایدار
******************************

مرتضی یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://ashegeeshg.blogfa.com

سلام
جالب بود منرا با احساس بالا برد.
من هم بروزم.

مهدیه دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام علیکم



چطوری یا یهتری؟






















































خواستم ابراز وجود نمایم
به روزم

باران چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://fab2686.blogfa.com

سلام عزیزم
عالی بود
مرسییییی به منم سر بزن
مایلی همدیگرو لینک کنیم؟

دوست عزیز سلام. سایت امام مهدی (عج) با رویکردی تازه و خلاقانه راه اندازی شده است. شما می توانید با استفاده از لینک کافه وبلاگ و ثبت وبلاگتان به حلقه بزرگ وبلاگ نویسان مهدوی بپیوندید و از سایر خدمات سایت (نظیر حضور در انجمن های سایت) استفاده کنید.
حضور گرم شما را چشم در راهیم.
با تشکر.

قفنوس شنبه 7 دی 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام . تسلیت ایام.به روزم

سلام من به محرم به او که صاحب آن است

به کاروان بهاری که در مسیر خزان است


به امید ظهور دولت یار- پاک باشید و رستگار
*******************************

عقرب دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام
شما چرا نسبت به قضیه فلسطین بی تفاوتید؟

عقرب سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

امام حسین (ع) فرموده اند: "هرکس صدای فریاد مظلومی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست."
ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه، هر فرد یک حزب به همراه ترجمه فارسی.
برای ثبت نام در این دوره ختم قرآن به سایت monadierahmat. com مراجعه فرمائید.

سجادی سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://sajjadi58.blogfa.com

سلام پرواز امروز با پرواز دیروز تفاوتی دارد که اندکی آن را اندکی بر ما دشوار می نماید.

سلام شهدا سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.lahootiyan.parsiblog.com

همه با هم حرکتی داشته باشیم برای نابودی شمر زمانه اسرائیل غاصب و تسلای دل بی گناه غزه ظهر عاشورا یک زیارت عاشورا بخوانیم، شما نیز دوستانتان را برای این امر دعوت کنید تا همه با هم در این حرکت بزرگ شریک باشیم....

مجید سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://majidmahboobi.ir

سلام. کم پیدایید؟

مجید سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://majidmahboobi.ir

سلام. کم پیدایید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

پیامک غزه و عاشورا

امروز برایم پیامکی آمد با این مضمون:

اینک غزه کربلا و امروز عاشوراست. همراه اول
نظر شما چیه؟ این پیامک رو ارزیابی کنید .


پاپیروس چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://editorist.blogfa.com/

پیامک غزه و عاشورا

امروز برایم پیامکی آمد با این مضمون:

اینک غزه کربلا و امروز عاشوراست. همراه اول
نظر شما چیه؟ این پیامک رو ارزیابی کنید .

امیر حسین چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام
پس از حدود یک ماه که مطلبی تازه ننوشته بودم با مطالبی به روزم:
غزه قهرمان ، اسرائیل در بحران
دیوان مبین 1و 2

منتظر ناشناس پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 02:49 ق.ظ http://ansaralmahdi313.blogfa.com/

سلام
ایام بر شما تسلیت باد
انشاءلله که احوالتان خوب باشد
از اینکه اینطرفا خیلی کم میام و بعضی وقتا هم نمیام معذرت میخوام حلال کنید ولی به یادتون هستم ...
مثل همه خواهران مهدوی وبلاگیم یادتون میکنم
التماس دعا برا فرج آقا
رسم پریدن با بال های شکسته را آموخته ام ...
---------
می خواهم ببینم در کجایی این زمان ایستاده ام از بالا ببینم که لغزش ها چه طور ویرانگراست
می خواهم بروم از این دنیای سرد بی معرفتی
از لحظه های بی کسی ، غربت زدگی ...
به دور دست ها دلم را روانه کنم حسرت را جایی دگر ببینم و احساسش کنم ...
ببینم که گوشه ی یک خرابه چه طور می شود خدا را پیدا کرد !؟!
بروم خود را گم کنم ...شاید بتوانم رنگی از خدا پیدا کنم !
بروم هق هق ناله هایم را جایی دگر از این فضا خالی کنم...
تا از چشمان نیرنگ زده و افکار پلید و شیطانی و زبانهای برنده در امان گردم ....
بروم قدم بر جای بگزارم تا خاری روی زمینش نباشد ...
بروم از جایی آب بنوشم که هیچ کس تشنه نباشد ...
بروم جایی ، که تازیانه بر تن نزنند ... سیلی به صورت نزنند ...خیمه آتش نزنند...
سر به کجا بزارم به کدامین بلندی بگریزم ...
از بالای بلندی به کدامین منظره نگاره گر باشم ...
چه طور نگاه کنم ؟
اشک هایم را بهانه چه کنم ...
به حال زار خود ؟
یا به احساس درک مظلومیت ؟؟؟
در این حال کدام جان گداز ترشد؟؟؟
این بار بهانه شد برحال خراب زارم ...
گریبان پاره کردن ...
قصد پرواز داشتن ...
ولی ...
با کدامین بال ؟؟؟
به گمانم !
خود قصد شکستن بال هایم رانداشتم !!!
به یادم ، زمانی در اوج آسمانها بودم!...
بال هایم را شکستن!
از درد شکستگی ...انتظار را بهانه کرده بودم ....
تا لحظه پرواز تباه گردد ...
ثانیه ها در گذرند ...
درنگی می کنم برای پریدن ...
با بال هایی شکسته ...
عیبی نیستی !!!
رسم پریدن با بال های شکسته را آموخته ام ...

(مسافر زمان )

عقرب پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
تلاوت سراسری سوره مبارکه حشر برای رهایی مردم مظلوم غزه
این سوره در هنگام پیروزی سپاه اسلام بر یهود نازل شده است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام
من دیگر در مسلمانی خودم شک کرده ام آیا من مسلمانم؟
دارم می بینم یهودیهای سراسر دنیا سالیانه 1میلیارد دلار به اسراییل کمک می کنند ولی من داریم توی خودم می پیچم
افرادی توی کشورمان هستند که حتی از داشتن اب هم عاجز هستند ولی من ساکتم حالا هم که داریم حرف می زنیم همه حرفها سیاسی است چه کسی رییس جمهور بشه که حالا ما دانشجو راحت تر باشم یا چه کسی رییس جمهور بشود که حجاب سختگیری نشود
من به آن یهودی که از ایران پول ارسال میکنه برای اسراییل خرده نمیگیرم چون آن فرد به هم کیش خودش کمک میکنه به خودم ایراد می گیرم که چرا من میتوانم به هم دین خودم کمک کنم ولی نمی کنم
ما حرف میزنیم یعنی ایمان داریم ولی آنها عمل میکنند ولی مسلمان نیستند پس هردو زیانکاریم یا حداقل آنها توی دنیا سودمندند ولی من چه؟
توی خیابون آنقدر گرم چهره وصدای دوست دخترم هستم که صدای گریه دختر 5 ساله ای که فالهاشو نفروخته و سردش هم هست به گوشم نمیرسه یا خودمو گول میزنم و به خودم میگم : به من چه اونم خدا داره من نباید بر خلاف سرنوشت عمل کنم ولی یه کم فکر نمیکنم شاید اون بچه امتحانی برای من باشه از طرف خدا.
ولی یکبار به خودم حق میدم و میگم من هیچوقت دوست ندارم به خودم بگم نباید یک اتفاق مانند فلسطین را سرپوشی بر اتفاق دیگر مانند بیچارگی افرادی در داخل ایرانمان کنم.
می بینم که دارند توی فلسطین یا هرجای دیگه آدمهارو میکشند ولی من چون از حالا از یک شخص داخلی خوشم نمیاد و آن شخص در حمایت از فلسطین حرف میزنه من به خودم میگم همشون از یه قماش هستند مگر بزرگترین ثروت من عقلم نیست ؟ پس چشمام و احساساتم چرا تصمیم میگیرند؟چرا تمام زندگیم فقط شده 2 تا چیز: دختریا ارتباط با اون و سیاست مشقی
کاری ندارم به اینکه طرفدار خاتمی هستم یا احمدی نژاد یا..... فقط فکر میکنم در نقش یک انسان ازاد
نمیدانم
نمیدانم.......
پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) : هر مسلمانی که صدای مسلمانی دیگر را بشنود که فریاد میزند : ای مسلمانان به فریادم برسید ، وساکت بماند او به خدا قسم دیگر مسلمان نیست
باشد که تقوای من خاموشی نباشد فرقی نمیکند در کجای این دنیا باشد.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد