و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

آقا!

آقا!

شما رو صدا می کنم

شمایی که هر وقت دلم می گیره می رم یه گوشه می شینم و صداتون می کنم

شمایی که هر وقت از عالم و آدم سیر میشم، نه نه! اصلا هر وقت دلم واستون تنگ میشه سرمو رو زانوم میزارم و میگم: یا مهدی!

اگه شما رو صدا نزنم کیو صدا بزنم؟

آقا!

درسته که هر چی به من خوبی کردی، جز با بدی جوابتو ندادم

درسته گفتم دلتنگ کربلام، شما واسطه شدی رفتم کربلا

گفتم دلتنگ امام رضام، واسطه شدی رفتم مشهد

گفتم اشک میخوام بهم دادی

ولی من...

چی بگم؟

فقط میتونم بگم شرمندم!

آقا!

دلم سالهاست فقط حسرت یه نیگا داره آقا. میدونم خیلی بدم، ولی مگه آدم بدا دل ندارن؟؟

آقا جون!

میدونم میتونی تموم دنیا رو بهم بدی ولی آقا! دنیای بی مهدی رو میخوام چیکار؟

دیگه از خودم خجالت می کشم بس که شما سر بلند می کنی و میگی خدایا به من مهدی ببخشش.

میگن قیمت دوستی شما خیلی بالاست.

آخه من که هیچی جز گناه ندارم چیکار کنم؟

شما که خودت بهتر از من از وضع خرابم خبر داری آقا.

خودت بگو چیکار کنم؟

اصلا از امروز هر چی شما بگی آقا!

هر جوری شما بخواین آقا!

حتی اگه همه دنیام رو هم ازم بگیرن بازم رهات نمی کنم.

بدجوری دلم اسیرت شده آقا دیگه باقیش با خودت.دیگه حاضر نیستم به این سادگیا از محبتت بگذرم

همه عمر بر ندارم سر ازین خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی...

نظرات 10 + ارسال نظر
کاظمی دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://ravayatgar.org

سلام
او گفته است که چه جور.
من مانده ام در گِل.

مرکز فرهنگی شهید آوینی چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.avini222.persianblog.ir

http://dc142.4shared.com/download/97907412/c1d63610/__online.exe?tsid=20090411-052204-6973611b

لینک نماهنگ رهبر انقلاب

دوستانی که نماهنگ را دریافت کرده اند نقطه نظرات خویش را بیان کنند
به کلیه دوستان سند تو آل کنید
مرکز فرهنگی شهید آوینی
www.avini222.persianblog.ir
janamhossein2000@yahoo.com


لازم به ذکر است که لینک فایلهای دیگر در آدرس وب درج می گردد

ساحل افتاده در پاسخ به کامنت جناب م چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

با سلام و ادب
از شما ممنونم که این سایت رو به حقیر معرفی فرمودید. حتما انشالله با دقت مطالعه می کنم و نظراتم رو مستند میگم خدمتتون. شما فرمودید ایمیل کنم اما فکر می کنم اگه مطالب شبهه ناک باشه شاید بهتر باشه که بعضی از ین شبهات که به بحث امام مهدی علیه السلام مربوط میشه همین جا مطرح و پاسخ داده بشه.
با نگاه سطحی که به این سایت اناختم مطالبشون رو مستند نوشتند. اما باید بیشتر بررسی بشه.
کاش خود شما هم اگه شناختی از نویسندگان اون ایت و اهدافشون درید بفرمایید.
راستش یکی از افراد مشهوری که در مطالب اون سایت خیلی پررنگ ازش یاد شده هم نام با یکی از اعضای انجمن حجتیه است. نمی دونم جریان چیه؟
انشالله بیشتر بررسی کنم.

امیر حسین پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام خواهرم بزرگوارم

عشق تان به آقا روزافزون و همیشگی باد

به بهانه سالگرد حادثه تروریستی شیراز با مطلبی تازه به روزم : مقصر کیست؟ خودمان یا دیگران!!

پاپیروس شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://editorist.blogfa.com

خوش به سعادتت که هر وقت دلت هوای زیارت کرد آقا واسطه شدند و رفتی ژیش امام رضا و امام حسین و.........
شما جزو خوب هایی .ماییم که بدیم

نرگس شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://montazerrrr.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون از وبلاگ زیباتون

اجرتون با آقاااااااا
با اجازه لینکتون کردم

***

روز ها بگذشت و تقویم زمان تکمیل شد

سالمان با صوت حوّل حالنا تحویل شد

باز هم بر ما به خاک افتادگان درگهت

صبح غمگینی بدون حضرتت تحمیل شد



تو میتونی... سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://tomitoni.blogfa.com

درد من حصار برکه نیست،درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است...

ممنون از لطف حضورتون،شاد و سربلند باشید.

تو میتونی... پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 02:49 ق.ظ http://tomitoni.blogfa.com

وقتی که زندگی برات خیلی سخت شد، یادت باشه که دریای آروم، ناخدای قهرمان نمی‌سازه.

افسانه پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.saeghebf.blogfa.com

سلام
نوشته هات خیلی خیلی.....زیباست
اگه وقت کردی به منم یک سری بزن

محمد یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

خواهر عزیز و پر مهرم
سلام
آدرس وبلاگ شما را در سایت حاج حمید زیر مطلب تهاجم خاموش دیدم.
بعد از خواندن مطالب وبلاگت دلم نیومد بدون کامنت برم بیرون.
خواهرم نوشته بودی که جلسات گروه موسوم به اک در مشهد برگزار می شه و...می خواستم بگم اک همون اسلام خودمونه اما همون طور که وهابی ها در مورد اسلام اشتباهات فاحشی می کنند خیلی از اکیست ها هم در مورد اک و تعالیمش اشتباهاتی دارن این اک را نفی نمی کنه در ضمن حاج حمید یه بخش هایی از نوشته اش در مورد اک کاملا اشتباه بود و اون هم بخش آخرش که راه های سفر روح بود که همه ی اونا (
• استفاده از مواد مخدر را به تمامی انواع آن است
• دوم روابط است
• سوم یوگا
• چهارم نوشیدن مشروبات الکلی است )
در آیین اک رد شده و فقط از راه کسب فضائل اخلاقی و ممارست در حب الله می شه به مرتبه ادراک رسید . بد نیست کمی بیشتر تامل کنیم و زود قضاوت نکنیم.
اخلاق فاطمی داشته باشیم و ادراک جعفری.
حق نگه دارت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد