و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

رحلت آیت الله بهجت تسلیت

لباس مشکیاشو پوشیده بود. تا دم در دنبالش رفتم. داشت می رفت قم. پاشنشو بالا کشید و خواست راه بیفته.

گفتم: پس جلسه مهمی که فردا داری چی میشه؟

آروم در گوشم گفت: شاید تو مراسم تشییع ایشون، امام زمان بیان و ...

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

خواهر عزیز و پر مهرم
سلام
آدرس وبلاگ شما را در سایت حاج حمید زیر مطلب تهاجم خاموش دیدم.
بعد از خواندن مطالب وبلاگت دلم نیومد بدون کامنت برم بیرون.
خواهرم نوشته بودی که جلسات گروه موسوم به اک در مشهد برگزار می شه و...می خواستم بگم اک همون اسلام خودمونه اما همون طور که وهابی ها در مورد اسلام اشتباهات فاحشی می کنند خیلی از اکیست ها هم در مورد اک و تعالیمش اشتباهاتی دارن این اک را نفی نمی کنه در ضمن حاج حمید یه بخش هایی از نوشته اش در مورد اک کاملا اشتباه بود و اون هم بخش آخرش که راه های سفر روح بود که همه ی اونا (
• استفاده از مواد مخدر را به تمامی انواع آن است
• دوم روابط است
• سوم یوگا
• چهارم نوشیدن مشروبات الکلی است )
در آیین اک رد شده و فقط از راه کسب فضائل اخلاقی و ممارست در حب الله می شه به مرتبه ادراک رسید . بد نیست کمی بیشتر تامل کنیم و زود قضاوت نکنیم.
اخلاق فاطمی داشته باشیم و ادراک جعفری.
حق نگه دارت .

سلام و ادب
راستش من تا به حال درباره این گونه عرفان های انحرافی در وبلاگم چیزی ننوشتم.
در وبلاگ حاج حمید نوشته ام ولی متاسفانه یادم نمیاد که ایشون چی نوشته بوده و من چی نوشتم.سعی می کنم لینکش رو پیدا کنم و بخونمش.

اما نمی تونم بپذیرم که اک همون اسلام است!!!!

متاسفانه در همه این عفان های انحرافی شعار نهایی حب الله است که البته هیچ کدام نهایت خوشایندی نخواهد داشت برای یک مسلمان جز این که ایمان قلبی و عملیش را از او برباید.

اگه بخواید حاضرم یک یا دو پست از وبلاگ رو به این مطلب اختصاص بدم و برای مناظره در این زمینه هم آماده ام.

فقط شما آرسی از خودتون نزاشتید و من نمیدونم که باز هم به اینجا سر میزنید و این پاسخ را می بینید یا نه؟

ساره رحمانی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام من با خودتون کار دارم چند روز ژیش دچار سوئ تفاهم شدیم میشه یه چیز به ایمیلم بفرستید تا من هم ایمیل شما رو داشته باشم؟ببخشید اون روز باهاتون بد صحبت کردم

سلام خانمی
من در خدمتم. سود تفاهم؟؟ یادم نمیاد. ایمیل من اینه:ساحل آندرلاین افتاده ات یاهو دات کام
اشتباه نشده نگران نباش.

اگه بد صحبت کردنت این بود پس خوب صحبت کردنت چیه؟

منتظرم اگه امری هست و من سعاد چت نداشتم توی کامنتهای همین وبلاگ می توید بنویسید فقط اگه خواستید خصوصی باشه بنویسید که تایید نشه.

رضا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام
رحلت این بزرگ تشیع رو تسلیت میگم
با ذکر حدیث به روزم
میای؟

سلاله جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 08:55 ق.ظ

از شمار دو چشم، یک تن کم
وز شمار خرد، هزاران بیش
------------
تسلیت

پاپیروس یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://editorist.blogfa.com

سلام خانمی مهربون
ازتون خبری نیست عزیز ؟ نکنه زیارتی؟ کجایی حاج خانم؟
امیدوارم هر کجا هستی موید باشی دوست عزیزم .
راستی منم رحلت این مرد بزرگ و با فضیلت رو تسلیت میگم . در سوگ این عالم ربانی باید خون گریست .

به سوی ظهور دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://httphttp://www.montazer-zaman.blogsky.com/

سلام
تسلیت عرض می کنم
به ما سر نمی زنید؟؟؟

سلام و ادب
مگه میشه به یاران قدیمی سر نزنیم. اونم یاران جمرانیمون؟؟

مخصوصا که قالب وبلاگمونم مثل هم باشه......

قبول کنید که شما کم کم به روز می کنید.

در پناه آقا موفق موید باشید
التماس دعا

صبح قریب سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.sobhegharib.blogfa.com

سلامت می دهم...

خادم المهدی سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://jamkaran.blogfa.com/

بنام خدا و با اهدا سلام و عرض تسلیت ایام سوگ آل نور

در ارتباط با سوالتان، اگر اشتباه نکنم بحث گله پاچه بود؟ بله
مطلب خیلی زیبا بود واقعا استفاده کردم. علت سوال چیه؟
نکنه خدا نکرده، مشکل یا قصور و تقصیری رخ داده؟
موفق باشین و التماس دعای فرج

نظر خصوصی

عبدعاصی سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 04:43 ب.ظ http://narjes.blogfa.com

پیامبر اکرم (صلّی ‌الله‌ علیه‌ وآله):

فَوقَ کُلِّ بِرٍّ بِرٌّ حَتَّی یُقْتَلَ الرَّجُلُ فی سَبیلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ فَلَیْسَ فَوْقَهُ بِرٌّ.

بالای هر نیکی، نیکی دیگری است، مگر کشته شدن در راه خداوند ـ عزّ و جلّ ـ؛ که هیچ نیکی بالاتر از آن نیست.

There is a virtue better than any other virtue, but when a believing person is killed in the way of Allah, there is no virtue better than that.

بحار الأنوار، ج 2، ص 156

سلام خواهر خوبم؛ خوشحالم که بعد از این همه هنوزم دست به قلمید. خیلی از وبلاگ نویسهای قدیم از انتظار خسته شدن!! به امید ظهور....

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

آیه چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://nazre-moud.blogfa.com

.....................

قلم چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://qalaminjatanhast.parsiblog.com

هنوز هم سوالهای ما بی پاسخ مانده است.مگر فاطمه تنها یادگار حضرت رسالت نبود؟مگر سینه اش بوسه گاه محمد نبود؟مگر پیامبر هر روز هنگام عبور از برابر خانه ی فاطمه به اهل آن خانه سلام نمی داد؟مگر مودت ذی القربی توصیه ی قرآن و اجر رسالت رسول نبود؟مگر خدا خشم و رضای فاطمه را،خشم و رضای خویش قرار نداد؟پس چرا آن همه گریه و اشک،پس چرا آن همه بی حرمتی به حریم فاطمه؟چرا آن همه جفا بر آل مصطفی؟شهر اگر شهر تو پس حمله به آن خانه چرا؟مرگ جانسوز چرا؟دفن غریبانه چرا؟

سلاله چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://sollaleh.blogfa.com

وقتی بلور اشک زلالش شکستنی ست
حالا که قلب پر ز ملالش شکستنی ست

مردم دگر نیاز به این کارها که نیست
آن قامت ز غصه هلالش شکستنی ست

شمشیر و تازیانه برای چه می برید
باور کنید او پر و بالش شکستنی ست

ای دستهای سنگی کوچه نگاه کن
او آینه ست در همه حالش شکستنی ست

این دست نیست شاخة طوبای عصمت است
بگذار بشکند، به خیالش شکستنی ست

احمد پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://khamenei313.blogfa.com/


ستون دیگری ازاین بنا رفت
صدای دلنشین ربنا رفت
غمی سنگین گلو را میفشارد
که بهجت شیخ عالیقدر ما رفت
______________________________________________
برای شادی روحش صلوات

انتا چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام دوست خوبم.من اولین باره اتفاقی اینجا اومدم و راستش نفهمیدم بحستون سر چیه. اما در مورد اک:اون دوستی که گفته بود اک هم یه ایراداتی داره به نظر من بستگی به ادمش داره که بخواد ایراد دار نگاهش کنه یا نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد