و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

این سفره تا کی پهن باشد؟

امروز جمعه ست. سیزدهم فروردین، همان سیزده بدر خودمان.

همان روزی که هر سال سبزه مان را دور می اندازیم و سفره هفت سینمان را جمع می کنیم.

اما... اما امسال همه چیز فرق می کند. دلم راضی نمی شود سفره را جمع کنم. همه منتظرت هستند. حتی ماهیمان هم هنوز زنده ست. باور می کنی؟؟ شاید نذر کرده تا آمدنت زنده بماند.

ببین... ببین همه منتظرت هستند. ببین فقط من نیستم که دلتنگت شدم.

من هیچ، اصلا دلت می آید نگاه ماهی ها را بی تاب رها کنی؟

باشد... من هم امسال سفره را جمع نمی کنم تا روزی که تو بیایی.

می آیی ... می دانم که می آیی... همین روزها...

آنقدر پای این سفره هفت رنگ می نشینم تا با حضورت هفت سین زندگیم را متبرک فرمایی.

بگو تا کی این سفره پهن باشد؟

به همین زودی ها، می آیی؟

نظرات 12 + ارسال نظر
کفیل جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

خدا کند بر سر این سفره جزء کسانی باشیم که چون ابو حمزه ثمالی وجودمان آرامش امام زمانمان باشد.
آنگاه که امام صادق (ع) به ابو حمزه فرمودند: آنگاه که تو را می بینم آرامش پیدا می کنم.

سلام و ادب خدمت استاد بزرگوارم
همچون همیشه چشم شاگردیمان به بیانات استادانه شماست.
ممنونم از راهنمایی هاتان

خیلی التماس دعا

داداشی جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://ansamf.blogfa.com

مرد درحال تمیز کردن اتومبیل تازه خود بود که متوجه شد پسر 8 ساله اش بر روی ماشین خط می اندازد مرد با عصبانیت چندین مرتبه ضربات محکمی بر دستان کودک زد بدون اینکه متوجه آچاری که در دستش بود شود در بیمارستان کودک انگشتان دست خود را از دست داد کودک پرسید : پدر انگشتان من کی دوباره رشد می کنند ؟ مرد نمی توانست سخنی بگوید ، به سمت ماشین بازگشت و شروع کرد به لگد مال کردن ماشین وچشمش به خراشیدگی که کودک کرده بود خورد که نوشته بود ( !دوستت دارم پدر ) روز بعد مرد خودکشی کرد

چه دلخراش...

صادق جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

تو ای طراوت باران امام پنهانی بیا دلم از دست این زمانه می گیرد.

یک منتظر شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://payamenegar.persianblog.ir

مثل هر بار برای تو نوشتم:

دل من خون شد ازین غم، تو کجایی؟


و ای کاش که این جمعه بیایی!


دل من تاب ندارد،


"همه گویند به انگشت اشاره، مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد؟ ...


سلام دوست عزیز.وبلاگت بسیار جالب و زیباست .لینکتان کردم .اگر مایلید به نام آخرین یادگار غدیر من را لینک کنید.

دل من تاب ندارد
................. مگر ای عشق دلسوخته اباب ندارد؟؟؟

این روزا کجا باشی خوبه؟ .... یک جمکران دل....

هدی شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 07:38 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورتون..
خدا کنه جز کسانی باشیم که در امر تعجیل ظهور امام عصر(عج) یاری می رسانند نه جزو کسانی که موانع ظهور هستند....پناه می برم به خدا....
شما ما رو از دعای خیرتون فراموش نفرمایید...

منتظر شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://entezaremontazer.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.شما هم لینک شدی.

یا زهـرا (سلام الله علیها) شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://yazahra114.blogfa.com/

نسب " عمر بن خطاب " قاتل ملعون حضرت زهرا (س) را بهتر بشناسیم .


البته عُمر لعنة الله علیه همیشه خودش می گفت :

« ای مردم ! نسب خود را یاد بگیرید و کسی از قبل از خطاب از من سئوال نکند »
.
.
.
.


« خطاب » ، هم " پدربزرگ عمر " و هم " پدر عمر " و هم " دایی عمر " لعنة الله علیه می باشد !


و....



" اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ "

رنگینک شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://bumedel.blogfa.com

خیلی دلم گرفت...............................

می دانم که می آیی....................................

چقدر فاصله هایم با تو بی شمارند.......

سیما شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام بااجازتون مطلب شمارو به وبلگم اضافه کردم
ببخشید که زودتر نگفتم

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم

ولی کاشکی آدرس وبتونو میدادین ما هم خدمت برسیم و از وبلاگ شما فیض ببریم!

ونداد یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.Vandad.ir

سفره های دلمون هر لحظه پذیرای میزبان واقعی است...

آیه دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://nazre-moud.blogfa.com

وقتیکه آسمان ز ظهورش خبر شود
بر بودنش برای زمین مفتخر شود
کی میشود که جمعه شود روز عید و پس
آید مه چهارده و سیزده در شود...

یلدا سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

روز صحرا شدو هر دلشده یاری دارد هر دلی عشقی و هر عشق بهار ی دارد--
جز دل ما که غم عشق نگاری دارد.....

یلدا...عشق...صحرا...آسمان...خدا...خدا...خدا...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد