و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

سال نو مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

ای آنکه قلب بیمارم را دگرگون میسازی! و ای آنکه دیده ام را نور بصیرت می بخشی!

به من درکی عطا فرما تا بفهمم القلب حرم الله و هم خانه ای برایت نیاورم.

بر من دیدگانی نورانی بخش که ظرفیت دیدن ناملایمات و دم فروبستن را داشته باشم.

مرا عاطفه ای ارزانی دار تا بتوانم دایره دیدم را فراتر از حد منافعم باز کنم.

بر من دیدگانی نورانی بخش که ببینم آنچه اولیائت می بینند.

 

ای تدبیر کننده روز و شب!

مرا قدرتی عنایت فرما که که اداره روز و شبم را از چنگال شیاطین جن و انس خارج سازم.

روز و شبم را آنگونه رقم بزن که گاهی، گناهی در آن نوشته نشود.

آنگونه که نزد اولیائت شرمسار نباشم.

 

ای بهترین طبیب احوال دگرگون شده!

حالم، بد آشفته است. حالم، اسیر این دنیای خاکی شده. حالم، فراموش کرده که روزی به سوال "الست بربکم" تو، آری گفته است. حالم، حال خوشی ندارد. حالم، گاهی اوقات گول خورده است. گول زرق و برق گناهان را. حالم، عجیب گرفته است. درمانش کن ای بهترین طبیب!

تغییر ده حالم را به بهترین حال.

مرا بساز آنچنانکه تو میخواهی ساخته شوم، نه آنچنانکه خود میخواهم.

 

سلام

سال 85 هر جور بود، گذشت. و یکسال به ظهور نزدیکتر شدیم.

نمیدونم توی این یکسال آیا واقعا کاری کردیم که ذره ای قلب مبارک آقا رو خوشحال کنیم؟

برای امسال چه برنامه ای در پیش داریم؟

آیا امسال هم قراره مثل سال قبل با بعضی گناهامون خون به دل آقا کنیم؟

نه. ان شالله که اینطور نیست. بیایید همه با هم عهد ببندیم که اینقدر مراقب رفتارهامون باشیم که از شاهراه اسلام منحرف نشیم و راه را برای ظهور هر چه سریعتر آقا باز کنیم.

عید همه شما دوستان عزیزم مبارک. دعا کنیم که همگی سالی سرشار از توفیقات معنوی داشته باشیم.

لحظه تحویل سال دعای فرج فراموش نشه.

به امید همان وقت نامعلوم دلنشین.

 

نظرات 63 + ارسال نظر
زیرزمین چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.zirzaminehaftom.blogsky.com

باز کن پنجره ها ره که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جسن می گیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است.
همه چلچله ها برگشتند وطراوت را فریاد زدند.
باز کن پنجره ها را و بهاران را باور کن...
باور نکنی هم خیلی مهم نیست ...

تهیدست چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://tohidast.blogsky.com

تهیدست چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام ساحل خانوم
ببخشید خالی اومد.
حالم بده
فشار خونم رو هزار و سیصده.

دل تنگ مهر بیکران چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://mehrebikaran.blogfa.com

سلام دوست عزیز..وقت به خیر
سال نو مبارک
ان شاء الله سال ۸۶ سال ظهور مهر بیکران، امام زمان (ع) باشد.[گل]
موفق باشین

زهرا چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سال نو مبارک

غریبه چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام عیدتان مبارک قدم رنجه کریدی
یا حق

غلام شما متین چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.khodamadary-1.blogfa.com

سلام
ساحل خوش قلب
خوبی
مرسی که اومدی پیشم
سال نو مبارک . انشاالله سال برکت و معنویت و شادی باشه.
ساحل عزیز.
درباره سوالت.
اولن سوال خوبی است این سوال رو خیلی از مردم از خدامداران میپرسند.
خدامداری یعنی انتخاب خدا به عنوان مدار در تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در زندگی فردی واجتماعی.
تصور کن که در نظام اداری دنیا نه تنها ایران خدا مدار باشد.
آیا اثری از رشوه باقی خواهد ماند.
همینطور در نظام تربیت و آموزشی. یا سیستم امنیتی جامعه.
خدامداری قرار دادن خدا به جای نژاد مداری یا شخصیت مداری یا ثروت مداری و یا قدرت مداری و یا هر غیر خدای دیگری است.
و بدان خدامداری ایدئولوژی ظهور و نیز آخرین و کامل ترین ایدئولوژی بشر است.
و خدامداری میگوید خدا باید حکومت کند .
و خدا بوسیله انتخاب شده خود حکومت میکند.
و خدامداری به زودی جهان را خواهد گرفت .
این مقدمه بود برای جواب سوال خوب شما.
من اگر سوال دیگری هم باشد با کمال میل پاسخ گو هستم.
و دین پیش خداست و دین را خدا باید بگوید. نه انسانها.
دعا گوی شما(متین)

قفنوس چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://ghoofnoos.blogfa.com/

سلام

سال خوبی داشته باشی. عزیزم

سالی سرشار لحظات ناب و عاشقانه با حضرت یار.

تقارن بهار طبیعت با ربیع ماه آغاز امامت حضرت موعود (عج) و ولادت حضرت خاتم (ص) مبارک

سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانی اینست هفت سین آریایی پیش کش شما
سال خوبی داشته باشی.

به امید ظهور دولت یار- شاد باشی و پایدار.

پینه دوز پنج‌شنبه 2 فروردین 1386 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام ساحل
سال نو بادید نو وجان نو مبارک

زائر بقیع جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

سلام خسته نباشید
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

ساقیا آمدن عید مبارک بادت ...
سال جدید به شما و خانواده محترمتان تبریم وتهنیت عرض میکنم
انشا’الله سال خوب و خوش و همراه با موفقیتی در پیش داشته باشین
ازاینکه یه سال ما رو تحمل کردید بسیار ممنونم
التماس دعا
درپناه کریم اهل بیت
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

حوریه جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام ساحل جون
عیدت مبارک
بالاخره بعد از سه روز موفق شدم ماراتن بزرگی بود
امیدوارم امسال سال ظهور باشه دعا کن

ریحانه جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام ساحلم
منم بالاخره آپ کردم!!!!!!!! ... !!!!!!!!!!!!!
یه وقت از تعجب شاخ در نیاری
ساحل
دیروز دایی اینا خونمون بودن
یه عیدی خیلی خوب دایی بهم دادن یه دیوان شعر
وقتی کتاب رو باز کردم یه عزل اومد که در وصف یار غائب بود
خیلی به دلم نشست مخصوصا توی اون حال و هوایی که من بودم
یه چیز دیگه هم دایی بهم دادن که برای برنامه هایی که در سر داریم خیلی به درد می خوره
یه کتاب و دو تاسی دی از جشنواره طلیعه ظهور
همونی که گفتم مجری طرح خود دایی اینا هستندا
هر وقت خواستی زنگ بزن تا بهت بگم چه استفاده هایی می تونیم ازش برای برنامه های آینده مون بکنیم
راستی تو هنوز از مسافرت برنگشتی؟؟؟؟؟
زودتر بیا
دلم برات تنگیده
راستی استاد اینا توی هفته دیگه دارن میان
تاریخ دقیقش معلوم نیس
فعلا بای بای گلم
التماس دعا

کفش شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.shoe.persianblog.com/

سلام
بالاخره بهد از چند روز تلاش باز شد !!!!!!!
این : به امید همان وقت نامعلوم دلنشین.
این رو از کلیپ - سلام حال همه ما خوب است - الهام گرفتی ! درسته؟
به روزیییییم
نقطه

کنیزان حضرت زهراء(س) شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://kanizezahra.blogfa.com/

سلام. خسته نباشین.
ممنونیم از حضورتون. لطف کردین.
در ضمن از توجهتون هم، بی نهایت تشکر.

فرارسیدن ایام شکسته شدن پهلوی صدیقه کبری، به آتش کشیده شدن خانه پاره تن سیدانبیاء، و نهاده شدن بنیادستم بر اهل بیت رسول خدا، شهادت محسن حضرت زهراء، اولین قربانی اهل بیت محمدمصطفی(صلوات الله علیهم اجمعین)،را به پیشگاه مقدس بقیة الله الاعظم، ولی عصر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شیعیان مخلص و دلسوخته، تسلیت عرض میکنیم.




......................-:- یا محسن بن علی(علیهماالسلام) -:-......................

** مادرم را زدند ، ای اهل عالم **
** قنفذ و ثانی و مغیره با هم **




-:- اللهم العن الجبت و الطاغوت و النعثل و عذبهم عذابا شدیدا -:-
« التماس دعا »

جلیلی شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://jalily.parsiblog.com/

سلام
عیدتون مبارک و ایام به کام
به نظر شما برای ظهور امام زمان فقط دعا کافیه و انتظار یا یه چیزهای دیگه هم لازمه؟
یه چیز دیگه:
میشه بگین چیکار کنیم که همیشه عید داشته باشیم و شاد باشیم و بگیم بخندیم؟
ایام به کام

سلام
سال نو مبارک
نظر این حقیر:خیر! برای ظهور امام زمان فقط دعا کافی نیست.
انتظار به دو دسته و در واقع منتظران به دو گروه تقسیم میشند. فعال و غیر فعال.
بعضی فقط میشینند و دعا میخونند و گریه و زاری می کنند و از فراق یار می نالند. و بعضی هم میشنند دست روی دست میذارند و جلوی هیچ بی عدالتی و ظلمی رو نمی گیرند و با یاس و ناامیدی و با یقین به اینکه از دست خودشون کاری ساخته نیست، میگن: ان شاالله با ظهور امام زمان همه چیز درست میشه و همه مشکلات حل میشه!!
که به نظر من همه اونها منتظران غیر فعالند. عناصر غیر فعال نمی تونند کمک زیادی در به تحقق رسیدن امر ظهور داشته باشند.
و برعکس گروه دیگری علاوه بر اینکه با زنده نگه داشتن یاد انتظار در دل خود و با عشق و علاقه ای که به امام خود دارند دائما در حال تلاش و تکاپو هستند تا این جامعه ای را که در آن زندگی می کنند به جامعه امام زمانی نزدیک و نزدیک تر کنند. در واقع به سراغ خودسازی و تربیت دیگران میرند. یکی از جنبه های اعتقاد به وجود امام غایب، " امیدبخشی" است. دید یک فرد امیدوار نسبت به زندگی، جامعه، انتظار، و حتی امر ظهور با دید یک فرد ناامید تفاوتهای زیادی داره.
من به هیچ وجه با دعا و .... مخالف نیستم. چه بسا ادعیه ای که از طرف وجود مقدس آقا امام زمان (ع) فرستاده شده. اما نحوه برخورد بسیاری از ما با ادعیه صحیح نیست. شاید بشه این رو از سیاست های استعمارگران دونست که به اسم دعا ما رو از دعا دور کردند. اصلا مگه در اسلام به ما گفتند دعا بخونید؟ خیر. گفتند: دعا کنید. و دعا کردن با دعا خواندن خیلی فرق داره. یه جایی میبینیم نوشتند:" مراسم قرائت زیارت عاشورا با صرف صبحانه!!!". آخه از روی زیارت عاشورا خوندن به تنهایی و صبحونه خوردن ما رو عاشورایی نمی کنه.
حتی بسیاری از مجالس دعای ندبه فقط ختم میشه به اینکه از روی دعا میخونند و خیلی باحال باشند بعد هم گریه ای در فراق یوسف زهرا!!! و بعد تا چند ساعت همینطور این منتظر عزیز که تازه از مجلس دعا برگشته میشینه و غم بزرگی اونو فرا می گیره و اونروز به کل زندگیشو تعطیل نمی کنه.
ما باید بیشتر از متن دعا به روح دعا توجه کنیم. به نظر من یه منتظر واقعی باید هر بار که از مجلس دعای ندبه برمیگرده سعی کنه خودش رو یک قدم به آقا نزدیکتر کنه. نه با گریه کردن!! با عمل، با رفتار، ....
فکر می کنم فرق منتظر فعال و منتظر غیر فعال رو گفتم دیگه. نه؟
اما در مورد عید:
راستش مطلب جالبی مدتی قبل در یکی از کتب مهدویت فکر می کنم "نجم الثاقب" درباره نوروز و مهدویت خوندم، اما متاسفانه الان مطلب دقیق یادم نیست، فیش برداری هم نکرده بودم. اما اگر روزی باز هم اون مطلب رو دیدم حتما حضور مبارکتون عرض می کنم.
ولی به طور کلی میفرمایند روزی که در آن گناه نکنیم همون روز عیده. خب اگه بخوایم هر روزمون عید باشه سعی کنیم هر روز گناه نکنیم. بسیاری از گناهان هست که خود به خود یه غمی رو به آدم چیره می کنه. معمولا تجربه کردیم که بعد از گناه یه حالت افسردگی و پشیمونی یهمون دست میده. کاش از اول سعی کنیم گناه نکنیم یا لااقل کمتر گناه کنیم تا همیشه شاد باشیم.
ان شالله

مثلث شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.mosallas.blogsky.com

سلام
ممنون از شما
سال نو شما هم مبارک باشه
موفق و پیروز باشید

خورجین شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.khorjiiiin.persianblog.com

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد
این تطاول که کشید از غم هجران بلبل
تا سراپرده گل نعره زنان خواهد شد
گر ز مسجد به خرابات شدم خرده مگیر
مجلس وعظ دراز است و زمان خواهد شد
ای دل ار عشرت امروز به فردا فکنی
مایه نقد بقا را که ضمان خواهد شد
ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید
از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد
گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت
که به باغ آمد از این راه و از آن خواهد شد
مطربا مجلس انس است غزل خوان و سرود
چند گویی که چنین رفت و چنان خواهد شد
حافظ از بهر تو آمد سوی اقلیم وجود
قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد
********
بهارتان خرم

حمید شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://1e1.blogfa.com

سلام ساحل عزیز
خوبی
آمین یا رب العالمین
انشالله که ظهور آقا امام زمان رو در این سالجدید شاهد باشیم
متنت مثل همیشه خوب و پر بار بود
من هم به روزم سر بزن

ممیز یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 03:11 ق.ظ http://zepert.blogsky.com/

سال نوی شما مبارک
دعای خوبی بود و خواسته هایی که نیاز هست
یه سوالی دارم تونستی همینجا جواب بده ... یه جواب بدون استفاده از عرفان (( من به عرفان علاقه دارم))

شما واقعاْ اعتقاد به وجود امام زمان دارین ؟
بعید نیست ... وجود امام زمان ...خدا کارای بزرگتذی هم انجام داده .
من هرچی فکر میکنم باعقلم جور درنمیاد ... یعنی فکر میکنم بیشتر یه استعاره هست تا یه وجود فیزیکی .
به هرحال سوال تو دین منع نشده .

این یارو نوحه خونم اگه رضا هلالی هست ... به نظرم این نوحه رو بردارین .
رضا هلالی صدای خوبی داره ... اما همه میدونن چه آدم نامطلوبی هست ... نوحه خون بچه سوسولای میرداماد که قبل و بعد مراسم دنبال خانم بازی هستن
این چه مداحی هستش که خودش فساد اخلاقی داره
شما اگه به مقام رهبری اعتقاد داشته باشین باید بدونین هلالی جزو مداحانی هست که از طرف ایشون ارج و منزلتی نداره و با این آقا و خونده هاش موافق نیستن .

امیدوارم نوشته هام جسارت نباشه

سلام
رفتم تو وبتون جواب بدم، اما .....
آدرس ایمیل هم نذاشتین.
همین جا میگم خدمتتون.
من مسلمونم. و شیعه هستم. میدونم که اسلام، تسلیم رو هم به همراه داره و این رو پذیرفتم. یعنی وقتی اسلام آوردم به هیچ یک از دستورات اسلام هم نباید " نه" بگم. من معتقدم که خداوند بوسیله واسطه هاش روی زمین افاضه فیض می کنه. و واسطه هاش هم بعد از حضرت محمد (ص)، امامان هستند. طبق حدیث معروف " جابر"، ما دوازده امام داریم که نام همه اون بزرگواران توسط پیامبر (ص) در همین حدیث آورده شده. خب دوازدهمین نامی که آورده شده، نام امام مهدی (عج) است. یازده امام رو طبق روایات مختلف و شهادت تاریخ و تاریخ نویسان مطمئن شدم که آمدند و امامت کردند و به شهادت رسیدند. اما .... اما امام دوازدهم .... آمدند و بعد از شهادت پدر بزرگوارشون امام حسن عسکری (ع)، به امامت رسیدند و هنوز هم ( به فرض اینکه از غیبت چیزی نمیدانیم) خبری از شهادت آن بزرگوار نداریم.
پس امام دوازدهم کجا هستند؟
با کلی مطالعه و بحث و سوال و جواب به این یقین رسیدم که ایشون هنوز زنده هستند و امامت می کنند و در حال حاضر غایبند. خب بازم سوال که اصلا چه لزومی داره که امام زنده باشند که حالا بخوان غایب باشند؟ بازم به احادیث متواتری برخوردم از جمله حدیثی در کتاب " کمال الدین" که میفرمود اگر روزی زمین از حجت خدا خالی بماند، زمین اهل خود را فرو می بلعد.
و در کتاب الحجة اصول کافی که آمده حجت های خدا در زمین همین امامان معصوم هستند.
به این نتیجه رسیدم که حتما باید الان هم یکی از حجت های خداوند در زمین باشد. یعنی یکی از امامان معصوم (ع)، که یازده امام عزیز هم شهید شده اند و دوازدهمین امام مانده اند. (انا بقیة الله ...)
خلاصه من که یقین داریم امامی معصوم زنده است و روزی به میان ما برمی گردد.
اما دوست عزیز!
نمیدونم جواب سوال شما رو دادم یا نه؟ من هنوز هم نمیدونم سوال شما درباره امام غایب به چه موضوعی برمی گرده؟ اگه یکم جزئی تر و دقیق تر بپرسین من قول میدم ان شالله به دنبال جواب برم و جواب رو خدمتتون عرض کنم.
وجود امام غایب؟ به دنیا اومدن ایشون؟ غیبت (نوع یا کیفیت)؟ طول عمر حضرت؟ .....
کاملا درست میفرمایید سوال تو دین منع نشده. یه بار از یکی از اساتیدمون پرسیدیم: آیا سوال کردن از علت غیبت رواست یا خیر؟
ایشون فرمودند: سوال بکنیم ولی اگر جواب را نیافتیم مضطرب نشویم یعنی صورت مسئله را پاک نکنیم!
راستی در مورد این مداحی هم از تذکرتون سپاسگزارم.
منتظر سوالات شما هستم.

ستاره دریایی یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://setaredartaei.blogfa.com

سلام ساحل افتاده
عیدتون مبارک
ایام ربیع هم مبارک مخصوصا نهم ربیع سالروز به درک واصل شدن عمر مبارک
ببخشید کم سر میزنم الانم دوباره تا چند ساعت دیگه مسافرم
هفته دیگه بهتون سر میزنم انشاالله
امینم که اقامت گزیده تو مشهد فکر نکنم دیگه بر گرده !!!
زیارت رفتی گنبد و ضریح رو دیدی ما رو هم دعا کردی ؟
التماس دعا
یا علی

حس غریب یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://hese-gharib.blogfa.com

سلام دوست عزیز...

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

از حضورتون در وبلاگم تشکر می کنم...

خیلی زیبا بود...امیدوارم که موفق و موید باشید.

فرا رسیدن سال جدید رو بهتون تبریک می گم...!

التماس دعا...خدانگهدار.

محمدعلی(ایران اسلام) یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام خدمت خواهر بزرگوارم

سکوت... شاید همین سکوت سرشار از ناگفته ها باشد... تا کی سخن گفتن و عمل نکردن؟؟ همون مطلب قبلیم اگه اون دنیا مقابل خودم قرار بگیره چقدر باید شرمنده بشم؟؟

دعاگو بودم

یا علی

به روزم
ارکان ایمان

خورجین یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.khorjiiiin.persianblog.com

ممنون از حضورتون!
سبز باشید..

متین یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.khodamadary-1.blogfa.com

سلام
خوبی ساحل شادیها
ممنونم که اومدی پیشم.
ماشاالله چه سوالای خوبی میکنی.
بله
خدامداری پیام مستقیم خدا در حالا است.
خدامداری اتمام حجت مهدی با بشر قرن ۲۱است .
بله امامی هم میتونه وجود داشته باشه.
من با سندیت از قران جواب شما رو میدهم.
سوره شورا آیه ۵۱ فرموده اند
که خدا با بشر (نفرموده اند با پیامبر یا با امام) سه رقم صحبت میکنند.
۱- مستقیم. جواب سوال شما(قائده اینه که همه مستقیم با خدا صحبت کنند)
۲- از ورای حجاب
۳- پیامبران.
پس راه سوم است به دلیل اینکه بین ما و خدا خیلی حجاب است به خاطر گناه. خدا پیا مبران را فرستاده است
که هرچه پیامبران فرموده اند انگار خدا فرموده است.
پس اصل اینکه همه ما مستقیم با خدا سخن بگوییم
ولی به خاطر گناه ما خدا پیامبران را فرستاده است.
و همین الان کس و کسانی هستند که با خدا آنلاین هستند.
من درخدمت شما هستم.
راستی اینقدر آهنگ های غم گین گوش نکنید دین یعنی شادی. دین انرژی مثبت میدهد .
دعا گوی عزیز مهربان و خوش قلب(متین)

الهه باران یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام ساحل مهربان
ممنون که سر زدی
سال نو شما هم مبارک
به امید سال خوب و پر برکت برای شما و خانواده محترمتون
به راستی که یک سال به ظهور امام عصرمون نزدیکتر شدیم ولی خدا کنه لیاقتش و داشته باشیم تو این سال امامونمون و خوشحال کنیم....

رضا خدرزاده یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.khederzadeh-german.blogfa.com

.......................
.............................
...................................
........تعدد زوجات
...................................
.............................
........جاودانگی احکام قرآن
.............................
...................................
........و توجیهات بی پایه و اساس مسلمین
...................................
.............................
....................

علی )باهوتاهو( دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 03:29 ق.ظ http://bahootahoo.blogfa.com/

سلام ...سال نو مبارک ..امیدوارم در این ایام خوب و خوش و سلامت باشید و عاشق .
تا روزی که شهید عشق الهی شوید ...الهی امین ...

وبلاگ بنده ی ناچیز با عنوان " همیشه ناآرامم و خود را در اسلام و مسلمانی نمی بینم " به روز شده است ...امیدوارم حضور پیدا کنید و کمی حوصله کرده و چند دقیقه وقت گرانبهایتان را گذاشته و نوشته های دست و پا شکسته بنده ی ناچیز را مطالعه بفرمایید انشاءالله که مفید واقع شود ....

التماس دعا
در پناه مهر حق باشید ..

پینه دوز دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 07:13 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

عجب است اگر که درشب رخ افتاب دیدن.
خوشا به احوالت ای منتظرالظهور.
من صدها سال است که در راهم ولی توی راهم.ذغالی که
سفید نشون داده شده!
منتظرم.

موسا دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
نیایش آرامش بخشی بود که با چشمانم بازی کرد ... برای شما سالی نکو و خوب آرزومندم ....

[ بدون نام ] دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام نامرغوب
به تو هم میگن دوست؟!!!!
من مدتهاست که توی خونه منتظرم تا شاید یکی از دوستان عزیز سری به من بزند اما دریغ از یک تلفن چه برسه به اینکه ...
آقا از اینکه دوستان یاد همدیگه کنن خیلی خوششون میاد و از اینکه دوستان از هم بی خبر باشن بیزارن
اینو می دونستی نامرغوب دم نکشیده
بی وفا ...
دیگه دوستت ندارم ...
شایدم ...

شیدا(آن سفر کرده) دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.aref-sheyda.blogfa.com

سلام
ای خیمه نشین دل صحرای غریبی

بر درد دلم جز لب تو نیست طبیبی

آرامش من این شده بی تاب تو باشم

هر چند که از روی توام نیست نصیبی

آن رزق کریمانه شود حاصل عمرم

گر سوی دلم باز شود چشم حبیبی

جز ناله ی شبها ونماز سحر تو

از بهر دل گمشده ام نیست مجیبی

از کار تباه دل من رنج کشیدی

یک بار به روزم نزدی بسکه نجیبی

دستی که به دست تو رسد خیر ببیند

چه عاقبت خیری وچه دست عجیبی

در غربت تو گر که همه عمر بگریم

ای یار سفر کرده من باز غریبی

ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به شما وخانواده محترمتان ، با غزلی از حضرت امام(ره) به روزم ومنتظر قدوم سبزتان

یا حق

تنهادل دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.tanhadel.parsiblog.com

سلام ساحل عزیز دوست مهربونم
می دونم از بی معرفتیم که دیر بهت سال نو رو تبریک می گم دیگخ نشد که بیام
سال نو رو با سلامی نو بهت تبریک می گم امیدوارم در سال جدید کلبه دلت همیشه شاد و خندون باشه و خدا حافظ و نگهدارت
سال نو مبارک دوست عزیز
یا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

به نام خدا
سلام ساحلی
خوبی؟
الآن توی نت بوک هستم سوزت بشه جیگرم
نمی دونی چه حالی داره بشینی پای اینترنت اونم بی دغدغه و هر کاری که دوس داری بکنی تازه بابت این کار هم بهت پول بدن
ها ها ها ها ها

این منم سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

به تو چه که نظر من چیه؟
مگه تو کار و زندگی نداری؟
اصلاً‌ مگه خودت پدر برادر نداری مزاحم من میشی؟
هویجوری
می دونی که من عذاب ندم دق می کنم
اگه یه روز مرض نریزم روزم شب نمیشه
ای الهی سونامی منو نبره به قول یاسمنگولی
چطوری خوبی؟
سال جدید رو دوست ندارم
مگه سال قدیمی رو دوست داشتم که حالا اینو دوست داشته باشم؟
به جهنم
یه سال به ظهور نزدیک تر شدیم
خب شدیم که شدیم
ای الهی زودتر امام زمان بیاد تکلیف من معلوم شه! حوصله م سر رفت دلم می خواد یکی بیاد ادبم کنه من که آدم بشو نیستم
اما نمی خوام اون یکی تو باشیا
می گم به امام زمان بگو یه سر بیاد پیش من کارش دارم
بگو انقد بی معرفت نباش وقتی منتت رو می کشن خودتو لوس نکن و ناز نکن
به خدا چه امام ننری داریما!
دلم براش تنگ میشه به کمکش هم نیاز دارم اما اون
بعضی وقتا فکر می کنم خیلی خودخواهه اگه التماسش کنی محلت می ذاره اگه نه
لــــــــــــــــــــــــــــوسه

این منم سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:23 ق.ظ

راستی گفته باشم نظرمو پاک کنی دیگه نه من نه تو نه کامنت گذاری

این منم سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

می گم خیلی معلومه حالم بده؟

این منم سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:27 ق.ظ

میگم به زیرزمین بگو میلاد اقاقی ها را که جسن گرفت به من هم بگه بیام تا بدونم اقاقی چیه

این منم سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

همین

محمد مهدی تهرانی سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://mehrabeandishe.blogfa.com

پاک کن چهره حافظ به سر زلف ز اشک
ترسم این سیل دمادم ببرد بنیادم

سال نو مبارک

زائر بقیع سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

هوالمحبوب
==============================================
امام حسن عسکری
لَیْسَتِ الْعِبادَةُ کَثْرَةَ الصِّیامِ وَ الصَّلوةِ وَ إِنَّما الْعِبادَةُ کَثْرَةُ التَّفَکُّرِ فى أَمْرِ اللّهِ.»:
عبادت کردن به زیادى روزه و نماز نیست، بلکه [حقیقتِ] عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
==============================================
شهادت یازدهمین اختر اسمان امامت وولایت امام حسن عسکری را به پیشگاه امام زمان وتمام محبین و دستداران اهل بیت تسلیت عرض میکنیم
همچنین اغاز امامت حضرت مهدی عج را به همه منتظرین واقعی اون حضرت تبریک وتهنیت عرض مینمایم
به روزیم منتظر حضور پر مهر شما عزیزان
التماس دعا
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

اردشیر سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلام و درود خانم ساحل !
خدمت رسیدم برای عرض تسلیت شهادت آقا امام حسن عسکری (ع) .اجازه میخوام سالروز به امامت رسیدن و ولایت جان جهان ! امام مهدی (عج)رو هم پیشاپیش تبریک عرض کنم .
به امید تعجیل در ظهور آقا ...
یا علی

پینه دوز سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام ساحل
شهادت پدر عزیز امام زمان (ع) امام عسگری(ع) راتسلیت
عرض میکنم و تاج گذاری وبه امامت رسیدن نگار فاطمه (س)
راپیشاپیش تبریک.

حوریه چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام ساحل
من به دنبال گمشده ام می گردم تو اونو ندیدی؟
نمی دونی کی دیدتش؟ یه خبر کوچک هم برام بسه .
آخه دلم براش تنگ شده می خوام که بیاد حتی اگه یه نگاهم به من نکنه من فقط نگاش می کنم و ذوق می کنم و به همه می گم دیدین گفتم منم یکیو دارم.
امسال دو تا ۹ربیع داریم دارم لحظه شماری میکنم شاید تو همین اولی خبری بشه
فکر کن چه ذوقی داره بودن با معشوق البته دارم ادعای بزرگی می کنم اما خوب می دونم که عشق یعنی سوختن یعنی همه چیز رو از دید معشوق دیدن اگه نمی تونستم منو نمی آوردن ...

ریحانه چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام
ای مقتدای نیکی ها و خوبی ها! این خاک خشک و عطش ناک، میزبان خوبی برای روح عرش نشین تو نبود و میله های سرد زندان و زنجیرهای دست و پایت نیز تاب دیدن این همه بی رحمی را نداشت. مناجات های نیمه شب و سجده های طولانی ات، شب های ظلمانی زندان را با سحر پیوند می داد و هر دل مرده ای را به نسیم بهشتی مژده می بخشید. سلام بر تو که از دامان خاک به افلاک پر کشیدی. به امید روزی که آفتاب ظهورش از پس سال های غیبت، بیرون آید تا غم از دست دادن پدر خود را بر سینه مالامال از درد شیعیان هموار نمای
شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) را خدمتتون تسلیت عرض میکنم
چه زیباست آن هنگام که بانگ انا المهدی از سوی خانه عشاق به گوش جهانیان رسد
بیایید دعا کنیم که امسال بتوانیم جاده های انتظار را به پایان برسانیم و شاهد ظهور باشکوه مولا باشیم
التماس دعا

زیرزمین چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.zirzaminehaftom.blogsky.com

به به
سلام
مبارکه
سکه می بری دیگه...
ولی واقعا وبلاگت محتوا داره و خوب شد برگزیده شدی.

صبا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام عزیزم
تبریک دست مریزاد عزیزم
خیلی عالی بود
خوشحالمون کردی
روسفیدمون کردی بابا
ولی حقت بود اول میشدی!
ان شالله در بقیه مسابقات زندگیت اول بشی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 08:12 ب.ظ

به نام خدا
سلام ساحلم
من هم بهت تبریک میگم
جدا حقت بود
ولی ای کاش ...
ساحل امشب خیلی دلم گرفته خیلی زیاد
کاش امروز رو نیومده بودم
آخه تا حالا فکر میکردم مهمونتون منو دوس داره
اما حالا می فهمم که همش دروغ بود
خودم به تنهایی هیچ ارزشی واسش ندارم
ای کاش مامانم اینا ایران بودن ای کاش بابام بود و ...
امشب خیلی دلم واسه خودم سوخت
بیشتر واسه سادگیم
واقعا که ...
التماس دعا

عبدعاصی چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://narjes.blogfa.com

سلام خواهر خوبم
برنده شدنتون رو در مسابقه وبلاگ نویسی مهدویت تبریک میگم.
دوست دارم اولین کسی باشم که التماس دعا میگم بهتون
التماس دعا

http://www.mahdiblog.com

گل دختر چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام . کجا برنده شدی ؟ من شیرازم... الان فهمیدم که شیرینی هم میخوام !

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

نامرغوب کجایی؟
اعصابم خورد شدا
بی معرفتا
دو تایی دارین به من می خندین
چند دقیقه پیش با مامانم حرف زدم وقتی فهمید اونا شیراز کلی خوشحال شد و کلی سلام به بعضی ها رسوند
بعدش هم ازم خواست که دعوتشون کنم بهش گفتم که ...
فکر کنم مامانی هم ناراحت شد اما ...
بی معرفت کجایی؟
عجب شبیه امشب
شب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد