و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

شرایط و علائم ظهور ۶

السلام علیک یا روح الله

سلام همراهان خوبم

این پست دیگه آخرین بخش از نشانه های ظهوره که توی شش قسمت نوشته شد.

ان شاءالله که مفید بوده باشه. عزیزانی که توی پست قبل سوالاتی نوشته بودند، همونجا پاسخ دادم. اگه پاسخش رو ندیدند یه زحمت بکشند و برگردند بخونند.

و اگه سوالاتی هم هست تو همین پست بنویسید. ان شاءالله بتونم پاسخگو باشم.

 

د) صیحه آسمانی:

یکی دیگه از نشانه هایی که حتما پیش از ظهور اتفاق میفته، همین صیحه آسمانیه. طبق بعضی از روایات، این ندای آسمانی ندای جبرئیل (ع) است. این ندا در واقع به نوعی همه مردم جهان رو از ظهور امام مهدی (ع) آگاه می کنه. این ندا توی ماه رمضان شنیده میشه. اون چیزی که از روایات در مورد این صیحه برمیاد اینه که:

1- وقوع آن بشارت ظهور را به همراه خواهد داشت و به گونه‌ای خواهد بود که مردم را متوجه ظهور خواهد کرد.

2- محتوا و مضمون دعوت، بیان حقانیت و ظهور دادگستر الهی، حضرت مهدی (ع) خواهد بود به گونه‌ای که مردم به درستی آن را درک کرده و متوجه آن می‌شوند که وی همان موعود و منجی حقیقی می‌باشد.

امام باقر (ع) می‌فرمایند:

«ندا کننده‌ای از آسمان، نام قائم را ندا می‌کند. پس هر که در شرق و غرب است، آن را می‌شنود. از وحشت این صدا، خوابیده‌ها بیدار، ایستادگان نشسته و نشستگان بر دو پای خویش می‌ایستند. رحمت خدا بر کسی که از این صدا عبرت گیرد و ندای وی را اجابت کند، زیرا صدای نخست صدای جبرئیل روح الأمین است.»1

همچنین امام صادق (ع) می‌فرمایند:

«هرگاه گوینده‌ای از آسمان صدا بزند که حق با اولاد محمد (ص) است، آن هنگام، ظهور مهدی (ع) بر سر زبان‌ها می‌افتد، به گونه‌ای که غیر از او یاد نمی‌کنند.»2

اما محتوای این ندای آسمانی چیه؟

روایات متعددی داریم از جمله:

امام صادق (ع) در این‌باره فرمودند: " ندا دهنده ای از آسمان به نام قائم (ع) و نام پاک پدرش آواز می دهد." 3

ه)قتل نفس زکیه:

نفس زکیه به معنای شخصی است که  به رشد و کمال رسیده یا انسان پاک و بی‌گناهی است که قتلی مرتکب نشده. در قرآن کریم حضرت موسی (ع) در
اعتراض به کار حضرت خضر (ع) می‌فرمایند: «آیا جان پاکی را بی‌آن‌که قتلی انجام داده باشد، می‌کشی»4

مقصود از قتل نفس زکیه این است که اندکی پیش از قیام امام مهدی (ع)، شخصیت برجسته یا بی‌گناهی به دست مخالفان حضرت کشته می‌شود. زمان این رخداد بر اساس بعضی از روایات پانزده شب پیش از قیام امام مهدی (ع) است.

امام صادق (ع) در این‌باره فرمودند: «بین قیام قائم آل محمد (ص) و کشته شدن نفس زکیه تنها پانزده شب فاصله است.»5

 

  1. غیبت نعمانی، ص 254
  2. تاریخ مابعد الظهور، ص 186
  3. تاریخ ما بعد الظهور، ص 187
  4. کهف/ 74
  5. کمال الدین، ج2، ص 554
نظرات 71 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://free-tools.blogsky.com/

ابزار برای وبمسترها:
سخن روز:
-سخن های بزرگان و شاعران
-سخنان شاعر بزرگ فردوسی
-ضرب المثلهای معروف دنیا
-سخنان معصومین بزودی
-طنز روز بزودی


عکس آنلاین
-گالری عکس کودکان
-گالری عکس حیوانات
-گالری عکس گل و گیاه
-گالری عکس آنجلینا جولی
-گالری عکس نقاشی های چهره
- گالری عکس مسابقات بدنسازی
-گالری عکس خواننده های خارجی
-گالری عکس چهره زنهای خواننده و بازیگر
-گالری عکس کاریکاتور هنرمندان و ورزشکاران


ساعت فلش بزودی

آهنگ برای وبلاگ
-آهنگهای میدی
-موسیقی با کلام
-موسیقی لایت

نسی جوون سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام ساحل جان....خوبیییییییی؟
من خوندمشااا ولی چیزه زیادی نفهمیدم ازش....
در هر صورت موفق باشی...
یا حق!

rp سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://shirazit.persianblog.com

سلام
ضمن عرض تسلیت خدمت شما لطفا بگین مدرس دورههایی که فرمودین چه شخصی خواهد بود؟؟

سلام و تسلیت متقابل
در این دوره بیشتر از ده موضوع در زمینه مهدویت تدریس میشه که اساتید این موضوعات هم جداگانه هستند.
بعضی از این اساتید همان اساتید بزرگواری هستند که توی دانشگاهها و مراکز علمی و مذهبی شهر خودمون در خدمتشون هستیم. و بعضی هم اساتیدی هستند که از قم یا تهران تشریف میارند. که بعضا نویسنده کتب در موضوعات مهدوی هستند.
شرکت توی این کلاسها می تونه پل ارتباطی شما با مرکز تخصصی مهدویت در سراسر کشور باشه. البته این پنجمین دوره هست که این کلاسهای کوتاه مدت برگزار میشه.
این شماره تماس مرکز تخصصی مهدویت خدمت شما: ۲۲۳۰۲۵۰
این طور که تا الان تصمیم گیری شده کلاسها در دو گروه صبح و بعد از ظهر و در دانشکده پزشکی (میدان امام حسین (ع) ) برگزار میشه که شما می تونید در یکی از این دو گروه شرکت کنید.
این کلاسها ویژه دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان و طلاب هست. البته عموم علاقه مندان میتونند شرکت کنند.
اگه توضیحات بیشتری خواستید و یا اگه در مورد اساتید شخص خاصی مد نظرتون هست من در خدمتتون هستم.

منشی سابق و طراح کنونی سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

به نام خدا
سلام
اول این که تبلیغ مرکز تخصصی تون رو توی وب خودت بکن تو که می دونی من ...
دوم این که:
حالا واقعا داری میری قم؟؟؟؟؟؟؟
منم ببر تو رو خدا
ببین رفتی قم برای من خیلی دعا کن
می خوام حال یه نفر رو بگیرم البته این حال گیری به نفع خودشه این واسش خیلی خوبه
از امام زمان بخواه که بطلبتش و بشه سرباز امام زمان حداقل واسه دو ماه هم خوبه
این جوری اولش حالش گرفته میشه اما خوب بعد آدم میشه
براش خوبه
تو رو خدا
دعا کنیا!!!!!!!!!
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی اگه لازم شد ریش گرو بذار عزیزم
بعد ریشو از اون میگیرم بهت پس میدم
منتظرما
برای من هم دعا کن که آدم بشم
مرسی عزیزم

به نام دل آرامش
سلام
اول این که همه ما در مقابل آقا وظایفی به گردن داریم. وب من و شما نداره. همه متعلق به آقاست.
دوم این که:
نمیدونم. توفیق میخواد که باید خودشون بدند.
من که تنها نمی رم. مگه قرار نبود تو هم بیایی؟
دعا؟ برا حال گیری؟!!
خوش به حال اون یه نفر که تو اینقدر براش دعا می کنی که سرباز امام باشه حتی برا دو سه ماه.
برای این دوست روسیاهت هم دعا کن که آه در بساط نداره!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام

مرکز تخصصی مهدویت شیراز برگزار می کند:

دوره کوتاه مدت آموزش معارف مهدویت با حضور اساتید از قم

کلاسها از 13 مرداد ماه شروع و تا 25 مرداد ادامه دارد.

برای ثبت نام تا 15 تیر ماه فرصت دارید.

مکان های ثبت نام:

1) سه راه احمدی- بازار روح الله- حوزه علمیه قائمیه- طبقه سوم- بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس

2) خ احمدی جنوبی- موسسه آموزش عالی غدیر- طبق دوم- کانون مهدویت

3) میدان امام حسین (ع)- کوچه جنب دارالکتب شهید مطهری- ساختمان جنب دارالقرآن بسیج- نمایشگاه و فروشگاه کتاب حضرت ولیعصر (عج).

اگه سوالی داشته باشید در خدمتتون هستم.

لطفا به همه دوستانی که میتونند دو هفته از تابستون رو شیراز بگذرونند خبر بدید.

اجرتون با مولای منتظر

التماس دعا

مختش سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://mokhtah.blogfa.com

سلام ساحل عزیز.منم این ایام رو تسلیت میگم .
ممنون که اومدی کلبه ما وممنون از اطلاع آپت .
از آشنایی باهاتون خوشحالم .
تقریبا همشو خونده بودم توی کتاب ولی نفس زکیه رو نمی دونستم .
بازم بیا اون ورا .خوشحالم میکنی .
منم دعا کن .
سلامت و موفق باشی .
در پناه خدا .

حرمت الله خانگل زاده سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://shiashenasi.com

با سلام خدمت شما
حرکت در مسیر اهل بیت(ع) سعادتی است که خداوند متعال به شما عنایت فرموده است واز این بابت باید به شما تبریک عرض کنم . ان شاء الله که حرکت در این مسیر مقدّس همیشه در زندگیتان ادامه داشته باشد .

احسان سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://ino-jedi-begir.blogsky.com

سلام ....
خیلی ممنون که باسخ های من رو به کاملی میدید...و از بیشنهادتون هم ممنونم تصمیم دارم که حتما مطالعاتی در این زمینه انجام بدم... ولی همینطور که میدونید م دسترسی ندارم به کتاب ها و البته قبول کنید از من که بایگاه های که در مورد مهدویت فعال هستن در زمینه وب سایت ها و کتاب های الکترونیک خیلی غیر فعال هستن... من با کتاب خانه های ان لاین زیادی ارتباط دارم ولی کتاب های الکترونیک در مورد مهدویت اصلا نیست ... البته شاید من هم خوب نگشته باشم ولی این کمبود رو احساس میکنم . و با توجه به گستردگی اینترنت به نظرم غافل شدن از این ابزار میتونه خیلی گران تمام بشه در اینده. خوب الان من میبینم گروه ها با طرز فکر های مختلف چقدر فعال هستن و کتاب های افراد بزرگ در محدوده فکر خودشون رو به صورت کتاب الکترونیک در میارن و در کتاب خانه ها ی رایگان قرار میدن...و بشدت هم اسلام ستیزی رو من دارم احساس میکنم از طرف انها ... تا الان چیزی حدود ۳۰۰۰ جلد کتاب ازاین کتاب خانه ها گرفتم .. هم به زبان انگلیسی هم به زبان فاسی که حدود ۱۰۰۰ جلد کتاب به زبان فارسی هست و تنها کتاب های مذهبی که من بیدا کردم . قران با ترجمه بود... اصول کافی بود... نهج البلاغه هست ( البته اگر اسم رو درست نوشته باشم ) و کتاب های شهید مطهری هست. وصیت نامه امام .و توضح المسایل . و بقیه کتاب ها فارغ از شعر ها . داستان های هست که خط فکری خاصی رو به خاننده القا میکنه.. و این کتاب ها برای جوان ها مضر هست.. برای کسانی که فقط این کتاب ها رو بخونن.. ۱موقع کسی در هر ضمینه مطالعه میکنه .. و برای تحقیق این کتاب ها رو مطالعه میکنه.. مشکلی نیست .. ولی من شخصا خوندن اکثر کتاب های الکترونیک رو مضر میدونم چون خط فکری خاصی رو میبینم درسته کتاب های اموزشی هم هست در این کتاب خانه ها ولی در مورد دین اسلام و مهدویت هیچ کتابی نیست که اگر محققی بخواد تحقیق انجام بده دسترسی داشته باشه ... و این خطر ناک هست...و با توجه به گستردگی اینترنت این کتاب ها در هر خانه خواهد رفت... شما از طرف من با اون مرکزی که در ارتباط هستید در مورد مهدویت بیشنهاد بدید که روی ضمینه کتاب های الکترونیک فعال بشن... در کتابخانه های مختلف قرار بدن...من اعتقاد دارم که کتابخانه مذهبی به تنهای نمیتواند جوان های رو جذب کند.. باید کتاب خانه های تشکیل بشه که هم شعر و رمان ارایه بده هم کتاب های مذهبی مارو که من مطمین هستم اینطوری خیلی موفق تر خواهند بود... شما این بیشنهاد رو از طرف من به موسسه که باهاش در ارتباط هستید بدید.. خیلی ممنون میشم .. من خودم علاقه دارم به خودند هر کتابی ولی دسترسی ندارم به کتاب های که شما معرفی میکنید و فکر میکنم این بخاطر کم کاری موسساتی هست که در این ضمینه فعالیت میکنند...

خیلی ممنون میشم که اون سایتی رو که گفتین رو و همین طور شرایط ورودش رو برام بگید .. خیلی ممنون..

ببخشید اگر جمله ها رو بد مینویسم .. من از بچگی ادبیاتم ضعیف بود و مثل حرف زدنم خیلی جمله های که باید اول بگم رو دوم میگم ... انشالاه که متوجه منظور من شده باشید از موضوع کتاب های التکرونیک....

سوالی که این دفعه برا من بیش اومد این هست این طور که شما گفتید ؛کارهای امام مهدی (عج) قرار نیست با معجزه پیش بره. و گر نه اینکه راحت ترین کار هست. هم برای خدا و هم برای حضرت؛ از این جمله من به این نتیجه رسیدم که ظهور حضرت مهدی فقط برای نابودی ظلم نیست چون اگر میخواستن این کار رو انجام بدن با یک دعا همه چی حل بود.. خوب چه فلسفه ای هست که حضرت میخواهند با جنگ ظلم رو از بین ببرن چون ۱۰۰٪ خیلی از یار های حضرت به شهادت میرسند..بس چه فلسفه ای هست.. غیر از نابودی ظلم ؟

شرمنده ۱ . ۲ روزی نبودم به وب لاگ دوست باییزی برین متوجه میشین ...

سلام
با فرمایش شما کاملا موافقم.
چشم من این پیشنهاد رو میدم.
اما در مورد جنگ اگه ممکنه این توی این لینک که میدم خدمتتون قسمت نظرات و پاسخ های اونها رو مطالعه بفرمایید. مخصوصا نظر جناب سعید و پاسخی که حوریه خانم به ایشون دادند.
باز هم اگه در مورد جنگ سوالی بود در خدمتتون هستم.
البته اول این ذهنیت خودتون رو پاک بفرمایین که قرار نیست جنگ جهانی صورت بگیره ها. نه. آخه زمان ظهور اینقدر نیاز مردم به یک منجی زیاد میشه که زودتر از این که به جنگ کشیده بشه مردم به منجی ایمان میآورند. و این جنگ فقط با تعدادی معدود است که آنها هم جزو معاندین هستند.
www.sahel-oftadeh.blogsky.com/?postID=65
آدرس اون سایت رو هم ان شاالله میدم خدمتتون.

نرگس سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://tinyangel.persianblog.com

سلام و ممنون از حضور سبزتون.خوبین؟وبلاگتونو برای اولین بار میبینم اما واقعا حیف که دیر اومدم.واقعا عالی بود.خیلیاشو نمی دونستم.دستتون درد نکنه.خوش به حال امام زمان با چنین سربازایی.الهی زودتر ظهور کنن و ما و شما پشت سرشون نماز بخونیم.خوشحال شدم از آشناییتون.امیدوارم بار آخر نباشه.موفق باشید و التماس دعا.اللهم عجل لولیک الفرج

rp سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://shirazit.persianblog.com

ممنون از راهنمایتون

ali سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://ala.mihanblog.com

در پناه حق
بروزم : با خدا!

مریم سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.tamarzejonoon.persianblog.com

ساحل نازنین
سلام
از ابراز لطفت ممنونم
نمی دانم... باور کن گیج گیجم!
حرفهایی شنیدم که پای رفتنم را سست کرد...
و حسی که نمی گذارد باز گردم
دعایم که میکنی؟

نرگس چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 03:32 ق.ظ http://tinyangel.persianblog.com

سلام با اجازه لینک شدین.موفق باشید و التماس دعا

سید مصطفی (المهدی) چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 05:00 ق.ظ http://al-mahdy.blogfa.com

سلام
از آشنایی باشما خوشحالم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید و مطالبش هم بسیار خواندنی و آموزنده هست
امیدوارم که همیشه موفق باشید
باتشکر از حضورتان در وبلاگ المهدی
ومن اله التوفیق

سید چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.labbeik.persianblog.com

السلام علیک یا روح الله
.... انتظار فرج از نیمه خرداد کشم ....

سلام
با مطلبی در خصوص پاسخ امام به پرسشهایی در باب ولایت فقیه بروزم و منتظر حضورتون
بروز شدید خبرم کنید

التماس دعا و خدا نگهدار

زائربقیع چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام بر خواهر محترم و عزیز
ممنونم ازاینکه هبمن سرزدین وممنونم ازاینکه به یاد ما بودین
ببخشید که مثل همیشه دیر اومدم ولی هر دو پستتون رو که گذاشتید کامل خوندم
این علائم ظهورتون واقعا کامل بود وبه کار ما اومد خدا خیرتون بده
ما رو هم دعا کنید
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظر حضرتش

من هم متقابلا عرض ادب و تسلیت دارم خدمتتون

برای اینکه منفعل نباشیم بکوشیم مانند امام باشیم... خیلی عالی بود این جمله خیلی

راستی در مورد صیحه ی آسمانی که از جانب جبرئیل امین است ... گویا صیحه ی دیگری هم هست البته یک صیحه ی شیطانی کاش در مورد آن هم اطلاع رسانی می کردید چون اکثرا از صیحه ی دوم بی خبر هستند

موفق باشید و ثابت قدم

التماس دعای فرج
به امید ظهور

سلام
بکوشیم منفعل نباشیم!
از اینکه در مورد صیحه دوم هم تذکر دادین ممنونم.
حدیثی از امام صادق (ع) داریم مضمونش به این صورته که: صیحه دو تاست. اولی که از طرف جبرئیل امین، در ابتدای صبح است و اطلاع میده که امام زمان (ع) آمدند.
و دومی که عصر شنیده میشه و از طرف شیطان است و ندا میده که حق با سفیانی است.
و در ادامه حدیث مردم از امام می پرسند که چه کنیم که گول صیحه شیطان را نخوریم و امام میفرمایند مردم در صورتی گول نمی خورند که در زمان غیبت خودشون رو آماده کرده باشند و احادیث ما رو شنیده باشند و اونها رو بشناسند و بدانند که در زمان ظهور چه اتفاقی قرار است بیفتد. و اونوقت می تونند تشخیص بدند که کدام صیحه حق است و کدام حق نیست.
البته اینها که نوشتم فقط مضمون حدیث بودا، نه عین فرمایش امام. چون این روزا کتاب منبع حدیث رو در اختیار نداشتم.

محمد حسن چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://amanat.mihanblog.com

سلام
بر شما هم تسلیت باد.
مثل قبلی ها علی بود.
التماس دعا

جلیلی چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://jalily.parsiblog.com/

سلام
مطالب پرمحتواو روحبخشی می نویسین
دستتون درد نکنه و خدا قبول کنه.
من هر وقت مطلبی از مهدویت می خونم یه سوال تو ذهنم می پیچه و اونم این که چه کنیم تا وقتی اون فاتح کعبه دل ها میاد از ترس عداتش به خانه ابوسفیان زمانه پناهنده نشیم؟
منت می گذارید تو وبلاگتون از این موضوع هم بنویسین

سلام حاج آقا
منت گذاشتید که به وبلاگ حقیر سر زدید.
اصلا امام قرار نیست با شیعیان بجنگند و اونها رو از بین ببرند. که ما بترسیم و به ابوسفیان زمان پناه ببریم.
در مورد این سوال باید عرض کنم ما اگه الان وظیفمونو خوب انجام بدیم دیگه نیازی به فرار نیست. که این موضوع برمی گرده به " وظایف منتظران". ان شاالله اگه توفیقی داشته باشم این بحث رو توی وبلاگ مطرح می کنم.
اما به نظر میرسه در مرحله اول باید بنا به حدیث معروف " من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیة"، کسب معرفت کنیم. همونطور که حضرتعالی مستحضر هستید معرفت طرق مختلف داره که یکی از اونها دعاست. همانطور که امام فرمودند در زمان غیبت دعای "الهم عرفنی نفسک ...." رو زیاد بخونید. پس با تلاش خودمون و با دعا به درگاه خداوند کسب معرفت نسبت به امام کنیم.
و بعد از شناخت امام و حقوقی که ایشون بر گردن ما دارند، باید به ادای این حقوق بپردازیم.
راستش دوست دارم در باب معرفت یه پست تو وبلاگ بزنم. مطلبی رو در شرح این دعای شریف "الهم عرفنی نفسک....." آماده کردم، اما نمیدونم چه وقت توفیق میشه که بذارمش تو وبلاگ.
اگه ما امروز وظایف خودمون رو به خوبی انجام بدیم و خوب مسلمانی کنیم، بدون شک فردای ظهور نه تنها از عدالت امام فراری نیستیم، بلکه به اون دل خوش هم میشیم.

زهرا.س چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://mohanna110.blogfa.com

سلام ...از اینکه یه دوست خوب مثل شما پیدا کردم خوشحالم...واز اینکه به وبلاگ ما سر زدید ازتون ممنونم..مطالبتون فوق العاده اس ...امیدوارم همیشه در گنجاندن چنین مطالب پر محتوایی در وبلاگ تون موفق باشید ...امیدوارم باز هم به ما سر بزنید...خوشحال میشیم که باز هم پیش ما بیایید...
یا مهدی ادرکنی...

نسیم چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://sayebanekhiyal.blogfa.com/

به نام خدا
سلام بر ساحل عزیز
خواهش می کنم من که کاری نکردم که بخواین جبران کنین ...هرکی از عشق بنویسه تو وب ما که سهله تو قلبه ما لینکه [قلب]

راستی یه سوال این صیحه رو همه می تونن بشنوند ؟
یا گناهکارانی مثه من از شنیدنش محرومند[ناراحت]


سلام
یان طور که معلومه در ماه رجب سه تا صیحه شنیده میشه. که اینها رو همه نمی تونند بشنوند.
بعد هم در شب ۲۳ رمضان یک صیحه دیگه شنیده میشه که اونو هم همه نمی تونند بشنوند.
و نهایتا در روز دهم محرم (که به روایتی روز ظهور است.) در صیحه ای در صبح شنیده میشه که این رو همه میشنوند و اصلا علائم ظهور برا اینه که همه ببینند و پی به وقوع ظهور ببرند.
و صیحه ای هم که در عصر همونروز هست و توسط شیطانه که اونو هم همه میشنوند.
پس ما هم میشنویم.

حمید چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.davazdah-emam.blogfa.com

سلام... اولا به خاطر اینکه به من سر زدید ممنون... دوما ،‌ نه ،‌ من فقط به خاطر علاقه و اینکه خودم یه چیزی یاد بگیرم این کارو شروع کردم...

ساحل خانوم یه چیزی ، میدونی این مطالبی که نوشتی چه موقع با ارزش میشه؟ وقتی که ما ضمینه ی ظهور رو آماده کرده باشیم ،‌ اونوقته که باید دنبال علائم ظهور بگردیم. این جور مطالب به نظر من ،‌مارو به حقیقت نزدیک تر که نمیکه ،‌هیییچ ،‌بلکه مارو به حاشیه هم میکشونه... بی روو در وایسی بگم ،‌ اوضاع و وضعی که ما داریم خیلی وخیم تر از این حرفاست ،‌که بخوایم منتظر ظهور باشیم... من یه موضوع به اسم " منتظران ظهور!!! " رو توو وبلاگ دارم مینویسم و پیگیری میکنم ،‌ اگه وقت کردی حتما بخونش...
فکر کنم در رابطه ی ظهور حضرت میتونیم مطالب خیلی مفیدی رو با کمک همدیگه بمویسیم... یا حق
( ممکنه یادم بره به وبلاگت سر بزنم ُ‌اگه خواستی جواب بدی لطفا توی وبلاگم نظرتو بگو که بخونم)

سلام....اولا خواهش می کنم...دوما، ممنون که سوالم رو بی پاسخ نذاشتین. و امیدوارم در ادامه این کار موفق باشید. بحث حدیث شناسی خیلی جالبه. معمولا دوره های فشرده اون تو مراکز مختلف برگزار میشه. اگه شرکت کنید شاید دیدتون نسبت به بعضی احادیث عوض بشه.

آقا حمید، کاملا موافقم که همه ما باید زمینه سازان ظهور باشیم.
ولی به نظر من علم به این موضوعات کاملا لازمه. اگه ممکنه سوال و جواب دوستمون " یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه" رو بخونید. اونجا به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کردم که از اون حدیث شریف می فهمیم که باید به این امور علم داشته باشیم.
بله. موافقم. اوضاع واحوالی که من و امثال من داریم خیلی وخیمه. اما مقصر کیه؟؟ خود ما. اینطور نیست؟
پس خود ما هم باید بکوشیم که از این اوضاع وخیم بیرون بیایم. باید تلاش کنیم که خوب مسلمانی کنیم. به نظر من ما برای گناهان خودمون اجازه نداریم هیچ فرد دیگه ای رو مقصر بدونیم. من و شما که همه این حرفها رو میدونیم، من و شما که به این رسیدیم که وضعمون وخیمه، چرا یه تکونی به خودمون ندیم و از این وضع وخیم بیرون نیاییم؟ چرا قید گناه و تبعات اونو نزنیم و به کارهای خوب رو نیاریم؟ این دست کیه؟ دست خودمون. اما نباید حالا که ما گناهکاریم بشینیم و دست رو دست بذاریم و بقیه امور رو فدای همین احساس گناهمون بکنیم. نه!! برعکس. چرا دنبال یادگیری این امور نباشیم؟ نمی دونم پستهای قبلی مربوط به این بحث رو مطالعه فرمودین یا نه؟ یکی از مزایای دونستن این علائم اینه که در زمان ظهور، مهدی حقیقی رو از مهدی غیر حقیقی تشخیص بدیم.
باید تلاش کنیم که یواش یواش گناهامونو کنار بذاریم و روز به روز به آقامون نزدیک تر بشیم. آخه عاشق و معشوق باید یه سنخیتهایی هم با هم داشته باشند. نه؟
من وضعه خیلی وخیمه. شاید وخیم تر از وضع شما. ولی به خودم این اجازه رو میدم که منتظر باشم. منتظر ظهور. ظهور یه مرد آسمانی. ظهور فردی که با همه فرق داره. من توی هیچ حدیثی از ائمه اطهار (ع) ندیدم نوشته باشند که گناهکارا منتظر ظهور نباشند. برعکس:
این درگه ما درگه نومیدی نیست
صد بار اگر توبه شکستی باز آی!
اون خانواده رسول رحمت، رسولی که رحمتی برای عالمیان بود، نه فقط برای نیکوکاران، خیلی مهربونند. سعی نکنیم برا خودمون بدجنس تصورشون کنیم. اتفاقا امام مهدی (ع) اوصاف مشترکی با جدشون حضرت رسول (ص) دارند. از جمله همین " رحمة للعالمین" بودنشون هست.
بهتره با امیدواری بیشتری به این خاندان نگاه کنیم.
از اینکه منو هم به وبلاگتون دعوت کردین ممنونم. ان شاالله بتونیم به یاری حضرت همکاری شایسته ای در این زمینه داشته باشیم.

نغمه چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://skykey.blogfa.com

سلام.شرمنده بخاطر تاخیرم
زیبا و خوندنی بود مثل همیشه.
خدا خیرت بده که خلق الله رو آگاه میکنی
می بینم که رفقارو جمع کردی اینجا..چه کردیا..
ما که خوشحالیم!رفقا هم از مطالب ساحل خانوم خودمون استفاده کنن.باخدا باشی.
یالثارات الحسین.التماس دعا

فرزند ایران اسلامی چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://basher110.blogfa.com/

سلام
خوبین خسته نباشید
ایام فاطمیه رو تسلیت می گم به امید ظهور منتقم ضرب سیلی بی بی
التماس دعا دارم شدید
مطلب زیباست
عزیز ان می گن چیز زیادی نفهمیدم خداییش خیلی از امام زمان دور هستیم خیلی بدبختم من علائم ظهور رو نفهم ای خدا به ما معرفت شناخت عطا فرما
یا زهرا

راهی چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام
راه پرپیچ و خمیه.
و مسلمه که تا خضر نباشه موسی نمی فهمه چقدر از مرحله پرته. ما که نه خضریم نه موسی. ولی خرابتیم ساحل

اندیشه از سرما مکن
سر می شود دوران وی
شب را سحر باشد ز پی
آخر بهاری میرسد...

راهی چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام خانم معلم
ببخشید خیلی زودتر از اینها می خواستم بیام و روز معلم رو به شماتبریک بگم. اما باور کنید نشد.
امروز این شعرم رو که برای معلمان عزیزم سرودم به شما تقدیم می کنم. امیدوارم خوشتون بیاد.

سلام آقا مهندس!
ممنونم از لطف شما.
خیلی خوشحال میشم وقتی می بینم شاگردای قدیمی، الان کرسی های دانشگاه رو اشغال کردند. ان شالله موفق باشید.
از شعر زیباتون هم سپاسگزارم.
امیدوارم همونطور که شاعر خوبی هستی مهندس خوبی هم بشی!

راهی چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 09:06 ب.ظ

دیرگاهیست که ما در طلب عشق توایم
طالب فیض توایم
توی این مدرسه ات- صف اول کلاس اول
سالهاییست که شاگرد توایم
ای مربی هرگز ز مرور درست خستگی نیست مرا!
بس که رسمت زیباست چشم من پی در پی نقش پرگار تو بازی بکند
خط تو روی سیه تخته این مدرسه را کرده سپید!
من همیشه بودم: پشت این نیمکت کنج اتاق
پای آن تخته سیاه
عاشق تنبیهت خط کشت- چوب بلندی که نوازش می داد کف دستان را!
نور عشق تو و برق نظرت
آن که از پشت همان عینک کوژ و از آن نرگس شهلا صفتت سوی من می آمد
تا ثریا باقیست.

مهر روز و مه شبهای من است...

سید جواد چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.mooud.blogfa.com

بسم رب الحسین(ع)
سلام
عرض تسلیت به شما
فقط میتوان گفت علی یارت

قلندر پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://m.n.g.mihanblog.com

سلام
ممنون ازاینکه به قلندرسرزدی.
راستی تاحالا چقدربه مرگ فکرکردی؟
پس بازهم به قلندر حتما سربزن.
منتظرت خواهم ماند.
یاهو...

زائر دلتنگ پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 07:39 ق.ظ http://memol8.blogfa.com

سلام کار زیبایی کردی موفق باشید . استفاده کردیم

محمد مهدی پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://nasimemahdi.blogfa.com

با سلام
از شما بخاطر مطالب زیباتون ممنون
برای ظهور آقا دعاکنید
اللهم عجل لفرج مولانا مهدی
یا حق

تنهایی های منتظر پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://mohammadmem.parsiblog.com

سلام علیکم

حضرت زهرا (س) : در خدمت مادر باش ، زیرا بهشت زیر پای مادران است .
نهج الحیاة ، ص 312

انشاءالله وبلاگ تنهایی های منتظر تا آخر دهه فاطمیه همچنان هر روز به روز خواهد شد
التماس دعا


تا جمعه ی ظهور پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://alyassin.mihanblog.com

سلام
واقعا خسته نباشید
علائم ظهور را کامل و با ذکر منابع آورده اید.
من هم به روزم

رضا پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام خسته نباشی
اپ کردم
ازمطالبت هم ممنون استفاده کردیم
خوشهال میشم بازهم ببینمت
یا زهرا

رضا پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلامی دوباره
شرمنده که الان باید اینو بگم شاید برای اینه که تازه مطلبت درباره ۹ربیع رو دیدم عزیزاگه بیشتر دقت کنی ۹ربیع مناسبتهای بیشتری داره که ...
شرمنده ام که خیلی ربط به موضوع روزت نداشت
یازهرا

پینه دوز پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام ساحل
خوبی؟حال او دوست عزیز چطوره؟
خب زیبا وقابل استفاده بود.اجر شما با مصطفی(ص)
امیدوارم همواره موفق وپایدار باشی.
اتفاقات موقع ظهور حضرت ووقایع بعد از ان نیز میتوونه توسط
شما بهمین زیبایی مورد بررسی وتحقیق و تحریر قراربگیرها.
التماس دعا.
راستی:موضوع تمام شده فرض نگشته که..!!؟

نورا پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://nooronline.persianblog.com

ما زنده از آنیم که در بحر تو غرقیم
غواص نشانیم که چشمان تو دریاست
گفتم به خرد یار زما رخ ز چه بنهفت
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

بسم رب النور
سلام خواهر گلم. خوبید؟
ممنون از حضور سبزتون در سرزمین نور
انشاا... سرفرصت همه مطالب وبلاگتون رو می خونم
اجرتون با آقا اباصالح (عج) باشه انشاا...
یا حق

طاهره پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://hejabeghibat.blogfa.com/

سلام علیکم ممنون از تشریف فرمایتان
باز هم بیایید
مطلب زیبایی بود .فقط این را اضافه کنم که این صیحه در شب 23 رمضان اتفاق می افتد و 2 صیحه شنیده میشه یکی از طرف اسرافیل و دیگری از طرف شیطان
یا علی التماس دعا برای فرج آقا

سلام خدمت خواهر عزیزم
در مورد این دو تا صیحه بله حق باشماست.
اما از طرف اسرافیل نیست.
جواب ( یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه) رو بخونید.
ما محتاجیم به دعای شما خواهر گلم.

شاهد پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://ghorobe.blogfa.com

یا رئوف


سلام ساحل بزرگوار

خیلی خوبه نشانه های ظهور آقا همیشه باید برامون تکرار بشه تا یادمون نره که ظهور نزدیکه و.............

از حضورا تو غروب شلمچه ممنون.ممکنه وقتی بیای تعجب کنی چرا شاهد برات کامنت گذاشته .خب اینم از عجایب غروب شلمچس که ما گهگاه شدیم نامه برشو میریم به دوستاش سر میزنیم.
انشالله همیشه زیر سایه مولا موفق وموید باشی .

یازهراسلام الله علیها

س آشنا پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم.

کاکو شیرازی جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://arj57.blogfa.com/

سلام من که ثبت نام کردم
امیدوارم که شما موفق باشی

پینه دوز جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

خوشحالم.
امام رضا (ع) خیلی به مادرشون علاقه واحترام دارند.توسل
برا اون مریض.(رضویه)

التماس دعا وبازم ممنون که خبر دادی

حمید (درکوچه باغهای بیابان) جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://hke.blogfa.com

این روزها که می‌رسند٬ مثل مرغ پرکنده پرپر می‌زنی تا بگذرند.

تاب حتی «شنیدن» آنچه بر سر صاحب این نام آورده‌اند را هم نداری.

گویی خدا دوایی برای این درد نیافریده.

در کوچه و خیابان هر جا زمین خوردن بانویی را دیده‌ای٬

زانوانت چنان سست شده که خواستی همانجا بنشینی و بمانی و بمیری!

همیشه مسیرت را چنان انتخاب می‌کنی که در راه٬ از هیچ کوچه تنگی عبور نکنی.

هوای این روزها را که تنفس می‌کنی٬ لحظه به لحظه عبورش را درون سینه‌ات حس می‌کنی٬

از بس که سنگین است...


ریحانه جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

می خواستم یه خبری بهت بدم
ولی نمیدم تا توی خماریش بمونی جیییییییییییییییییییگر

یک طلبه جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 03:55 ب.ظ http://1talabeh.persianblog.com

سلام دوست خوبم.
وبلاگ جالب دارید. اتفاقا من هم میخواستم بزودی پیرامون مهدویت در وبلاگم مطلب بذارم. به هر حال خوشحال شدم که شما هم تو این زمینه کار میکنید.
یاعلی!

ضحی السادات جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://molayam.parsiblog.com

بسم الله
با سلام
ممنون از حضورتون در وبلاگ مولایم.
مطالب وبلاگتون مفید بود و با ارزش.
به امید ظهور آن نازنین یار غایب.

اللهم عجل لولیک الفرج...

محمد جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://biyar.parsiblog.com

سلام دوستم
خیلی ممنون که بهم سر زدی مطلب خیلی مفیدی نوشتی وبلاگت خیلی آرومم کرد بازم بیا پیشم .
التماس دعا.........

ساره جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://kha2n.blogfa.com/

سلام

ممنون که به خاتون سر زدید.

باز هم منتظرم.

محمد جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://biyar.parsiblog.com

سلام دوستم
بازم ممنون از لطفتون . به روزم منتظرتم .
بهار هم رفت.......

یک طلبه جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://1talabeh.persianblog.com

سلام.
چیزهای برایت اینجا میذارم اما صرف آشنایی ابتدایی و صرفا هم نگاه درستی نیست. محض آشنایت میذارمشون!
http://www.ghatar.com/1386.03.15/ghatar6361/

http://www.jour4peace.com/main1.asp?a_id=380
http://www.bachehayeghalam.com/weblog/archives/000816.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد