و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

عید سعید فطر مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
چشم به راه او جمعه 20 مهر 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://ya-emame-zaman-aj.blogfa.com/

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که دوباره دارم بهت سر میزنم و از این خوشحال تر اولین نفری هستم عید رو بهت تبریک میگم(تو این پست)
همیشه من از قافله عقب بودم
وقتی اپ میکردی دیر میرسیدم
ولی الان ....
امیدوارم که همه طاعات و عباداتت مورد قبول حق باشه
عیدت مبارک
راستی کم پیداش شدیا
خوشحال میشم بهم سر بزنی
مواظب خودت باش
در پناه خدا و امام زمان(عج)

پاییز صحرا سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام دوست خوب اولین باریه که وبلاگ شمارو می بینم وبلاگ قشنگی دارین امیدوارم موفق باشی خوشجال می شم به وبلاگ من سری بزنید. اگر دوست داشته باشید تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد