و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

فقط سه روز

وارد دانشگاه که شدم اطلاعیه روی دیوار منو هم مثل بقیه متعجب کرد. باورم نمیشد.

" دانشجویان عزیز به دلیل قطعی آب شهر در سه روز آینده در مصرف آب صرفه جویی کنید."

سه روز؟ چه خبره؟ برای چی؟

بچه ها گفتند اخبار استان اعلام کرده برا تغییر مسیر سد، سه روز آب شهر قطع میشه.

وای! چه فاجعه ای! آخه مگه میشه بدون آب زندگی کرد؟

سمیه می گفت: قراره خوابگاه رو هم تعطیل کنند.

هلیا می گفت: شماره تلفن خونمون شبیه به شماره سازمان آبه. از صبح تا حالا کلافه شدم از بس تلفن جواب دادم: " خانم راسته که میگن سه روز آب نداریم؟؟"

یه لحظه به خودم اومدم، وای امتحان! امروز امتحان میان ترم داشتیم اما هیچ کدوم از بچه ها حواسشون نبود. دغدغه فقط قطعی آب بود.

استاد اومد و رفتیم سر کلاس. طبق معمول، تعداد زیادی از بچه ها ( از جمله خودم) درس نخونده بودند و میخواستند امتحان رو کنسل کنند. اما از اون استادا نبود که زیر بار بره.

با ترس و لرز نشستیم سر کلاس.

استاد وارد شد، اونم مثل بقیه، بحث آب رو شروع کرد و از مشکلاتی که به تبع اون بوجود میاد،گفت. می گفتند قراره ستاد بحران تشکیل بشه و به مردم کمک کنند و ...

 

بالاخره امتحان لغو شد!

به هلیا گفتم این قحطی آب هیچی که نباشه خیرش به ماها که درس نخونده بودیم رسید.

شب که داشتم مسائل روز رو تو ذهنم مرور می کردم، به یاد این افتادم:

" شنیده ام گفته ای که شیعیان مرا به قدر آب هم طلب نمی کنند ..."

نه آقا! فقط سه روز آب قطع میشه و ما نمی تونیم تحمل کنیم، اما عمریه داریم دوری شما رو تحمل می کنیم و .....

قطعی آب که پیش اومد هر چند در کل به ضرر تمام مردم بود و سختیهای زیادی رو باید تحمل میکردیم، اما برا یه عده هم بد نشد. مثلا برا ماهایی که اونروز درسمونو نخونده بودیم و امتحان لغو شد. شاید این غیبت آقا هم به نفع خیلیهاست. به نفع اونهایی که وظایفشونو درست انجام ندادند و نمیدند. حالا می فهمم چرا بعضیها دوست ندارند آقا بیان.

کاشکی سازمانی بود و ما شماره تلفنشو داشتیم و زنگ میزدیم و زجه میزدیم و می گفتیم ما دیگه نمی تونیم بدون اماممون زندگی کنیم. کاشکی می فهمیدیم زندگی بدون امام از زندگی بدون آب خیلی سخت تره. کاشکی ستاد بحران تشکیل میشد، برا تمام شدم غیبت.

آقای من!

دیگر بیا

ما بیش از اینها تشنه ایم......

 

نظرات 46 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 05:04 ب.ظ

بی خیال بابا..
فعلا حالم بده

چیو بی خیال نهالم؟؟

مهدی سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام
خیل وقت است که شما را اد کردم و آفلاین هنوز گذاشته بودم که کار واجب دارم.
اما متاسفانه شما هیچ اهمیتی ندادید.
انتظارش را نداشتم.

سلام علیکم
من پیغام اد همه رو قبول می کنم. ولی در مورد آفلاین جعبه آفلاین های من زود پر میشه و متاسفانه پیام خیلی از دوستان رو نمی بینم و گلایه زیادی هم میشود.
اگه امر واجبی دارید ایمیل بزنید انشالله در حد وظیفه و توان در خدمتتون هستم.

باران سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://florencebaran.parsiblog.com

سلام. گفتی چرا بعضیا دوس ندارن آقا بیاد یه سوال برام پیش اومد: چرا بعضیا میگن آقایی وجود نداره که بیاد؟؟؟؟!!!!!!!!!!
...
...
...
یا محمد و یا علی.

سلام باران مهربانم
در کویر هم مردم زیاد امیدی به آمدن باران ندارند.
اصلا باران را نمی شناسند!

حسین سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

خیلی قشنگ بود فکر میکنیم تشنه ایم

ای کاش زودتر سیرابمان کنند

امیر حسین چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام بزرگوار
جانا سخن از زبان ما می گویی ...
ممنون برای لینک
با تبریک عید ولایت امیر المومنین حضرت علی علیه السلام حضور شما و خانواده محترم
با عنوان به بهانه عید غدیر به روزم

سلام علیکم
بر شما هم مبارک

طلبه ای از نسل سوم چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://talabeh3.persianblog.ir/

سلام
و ما هزار سال است که بدون آب مانده ایم
اللهم عجل لولیک
بسیار زیبا نکته را بیان کردید
قلمتان پرتپش
عیدتان مبارک
یاعلی

سلام علیکم
کاش این هزاره های بی آبی زودتر خاتمه می یافت

زهرا چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://joreh81.blogfa.com

سلام
مطلبتون رو خوندم کاش ضرورت وجود اماممون رو بتونیم متوجه بشیم
یاعلی

سلام زهرا جان
همه مشکل ما همینه.
و فرموده اند: اگر روزی زمین از حجت خدا خالی شود اهل خود را فرو می بلعد.

آدمیزاد چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://drahmadi.blogfa.com

سلام
اتفاقاْ با یک مطلب قشنگ در مورد آب بروزم!!
موفق باشید
یا علی

سلام علیکم
ممنون که دعوت فرمودید!!

نسیم چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://kalki.blogfa.com

سلام عزیز
عالی بود آفرین حق با شماست

ز کوی دوست می آید نسیم .....
سلام نسیم عزیز
همه منتظریم!

شخصی نویس چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://shakhsinevis.blogfa.com

سلام
به به از این تشبیه....
احسنت به این نوشتار...
سلام بر این نویسنده...
فوق العاده عالی بود و یه احساس عجیبی رو منتقل کرد...
خدا خیرتون بده....
۱۵ روز مونده به محرم اربابمون حسین علیه السلام...
کاری کردیم که از "شور حسینی" به "شعور زینبی" برسیم؟...
یازهرا-ملتمس دعا

سلام علیکم
ممنون از حضورتان

پینه دوز پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://pineh_doz.blogsky.com

سلام ساحل
قطعی سه روز ........

قحطی سه روز اب ........

سلام علیکم
......
از این سخن دلم گرفت
بدون آب می توان حیات را به سر نمود
بدون تو نمی توان ممات هم طلب نمود!

آقا! این سه روز گذشت اما.....

مهدیه پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 08:43 ق.ظ http://shenavari.coo.ir

نه
واقعا خدایی
خدایی خیلی قشنگ نوشته بودی
راستی
آب منطقه ما قطع نبود اما کلی سطل و پارچ و استکان آب کردیم گذاشتیم به کارمون هم نخورد
ولی واقعا قشنگ نوشته بودی

سلام
اتفاقا آب منطقه ما هم قطع نبود
ولی خبر رو که شنیدم کلی آب جمع کردیم که خیلی هم زحمت داشت

فکر نداشتن آب از زندگی میندازه ما رو
اما فکر نداشتن امام.....

پائیز پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.talieeyetaha.parsiblog.com

سلام خوبی خانومی
دیگه سر نمیزنی ؟ جسما دورن دلاهم باید دور شه ؟؟

سلام عزیزم
وقتم خیلی محدوده
تازه ما که حضورا خدمت رسیدم
شما هنوز تشریف نیاوردید شیراز!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.mahdybea.blogfa.com

خیلی خوب هست
به امید فرج هرچه زودتر

الهم عجل لولیک الفرج

سلام
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین
شاید عرض تبریک واژه ای کمی باشد برای حلول این روز عزیز . اما غرض عرض تبریک و آرزوی برخورداری بیشتر از برکات این ایام برای شما بود .
انشا الله تحت توجهات آقا امیر المومنین (ع) باشید .
..........................
غدیر و شهر آرزوها ؟؟؟؟!!!
وًٌُُِِجعلنا من المتمسکین بولایه المرتضویه

سلام علیکم
تبریک متقابل حقیر را هم پذیرا باشید.

ریحانه شنبه 8 دی 1386 ساعت 03:44 ق.ظ http://sahele-del.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی



الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع)

رمز تحصیل ولایت به علی زهرا شد
فاطمه کرد تجلی که علی مولا شد

فرا رسیدن سالروز ثبت اکمال دین، اتمام نعمت، طلوع ، استمرار ولایت بر خورشید عالمتاب هستی مهدی موعود(عج) و شما دوست گرامی و خانواده محترمتان و تمامی محبان و دلباختگان ولایت آقا امیرالمومنین (ع) تبریک و تهنیت باد

بهترین ها را برایتان آرزومندم .

سلام خدمت خواهر عزیزم
سپاس خدا را.
و سپاس شما را.

نسیم شنبه 8 دی 1386 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام گلم
عیدت مبارک دیشب جات خیلی خالی بود

سلام عزیزم
دیشب دلم تو مجلس بود
سعادت نداشتیم!

سلاله شنبه 8 دی 1386 ساعت 12:24 ب.ظ

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین علی ابن ابیطالب و اولاد المعصموین علیهم السلام . مبارک باد بر شما عید الله اکبر

بر شما هم مبارک

بغض شنبه 8 دی 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.gharibemadine.persianblog.com

سلام
خیلی قشنگ بود
آره آقا جون ما تشنه ایم و خسته ......
خسته از جدایی........

سلام علیکم
کاش سیراب میشدیم به زودی....

زائر دلتنگ شنبه 8 دی 1386 ساعت 09:06 ب.ظ http://memol8.blogfa.com/

سلام. واقعا همین طوره که گفتید...خیلی قشگ ربط دادید. استفاده کردیم

سلام زائر عزیز
متاسفانه تشنگیمان روز به روز بیشتر می شود اما از آب خبری نیست...

سلام بر خواهر گرامیم
عید سعید غدیر خم
عید اکمال دین ، سالروز تمام گشتن نعمت و هنگامه اعلان وصایت
امیر المؤمنین ، امام علی بن ابیطالب ( علیه السلام )
را به تمامی مسلمین جهان ، به خصوص شما دوست گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
خیلی وقته ما رو از یاد بردین اصلا به ما سری نمیزنین شاید خطایی ازما سرزده که یادی ازما نمیکنین سایت امم حسن هم مثل خود اقا غریبه
پستتون بسیار عالی بود خیلی جالب میتونید مطالب رو به هم ربط بدین
حالا اشکال نداره به ما سرنزنین هر کجا باشین زنده و سالم و دلتون غم نبینه
موفق باشین
ما رو هم دعا کنید
یاحق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

سلام علیکم
عید شما هم مبارک
این چه فرمایشیه؟ من خود سراپا خطا و تقصیرم.
عدم حضورم در وبلاگ ارزشمندتان را بی لیاقتیم بدانید و بس!
ما هم دعاگویتان هستیم.

مریم یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.tamarzejonoon.persianblog.ir

سلام همسایه عزیز نازنین
سیب تازه دارم
آمده ای؟

سلام مریم عزیزم
معلومه که سیب تازه رو دوست دارم
خدمت میرسم انشالله

معیری دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام بر ساحل افتاده
مدتهاست از آفلاین های زیبایتان محرومم فرموده اید.
خطایی از من سر زده؟

سلام علیکم
آن آفلاین ها همه سند تو آل هستند.
حقیقتش من اصلا شما رو نمی شناسم. هیچ نشانی از خود نگذاشته اید نه آیدی و نه وبلاگ.
ولی حقیر سراپا خطایم چطور می توانم دیگران را خطاکار بدانم؟
بنا به دلایلی فعلا سند تو آل ها را نمی فرستم. تا مصلحت چه باشد.

سلام

عیدتون مبارک!

یاد آیه ی اخر سوره ملک افتادم!

قل ارایتم ان اصبح ماوکم غورا فمن یاتیکم بماء معین!

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابیطالب علیه السلام

یا علی

تو را دارم چه غم دارم؟

سلام علیکم
عید شما هم مبارک

مهدی دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

بازم سلام
میگن جواب سلام واجبه دیگه نه؟
این همه آفلاین که براتون گذاشتم اگه برای عزرائیل گذاشته بودم تا حالا اومده بود جان مرا گرفاته بود.
ولی شما چی؟

سلام علیکم
بله فرموده اند واجبه.
جسارتا حضرت عزرائیل فرشته خداست و من فقط یک بنده گناهکارم. این مقایسه صحیح نیست!
اگر آفلاین های شما از آن نوع باشد که فقط از باب آشنایی است در حالت آنلاین پاسخی ندارند.
اما اگر امر واجبی دارید ایمیل بزنید در حد وظیفه در خدمتتون هستم.

منتظر قائم دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://313yar.parsiblog.com

حضورت گویای محبتی پویا بر امام (عج) است. محبت ات خود نشانه معرفتی ژرف و معرفت ات حدیث عنایتی که وجود مبارک امام (عج) بر تو دارد.

وبلاگ بسیار زیبایی دارید، انشاالله موفق باشید
با اجازه شما، من در وبلاگم لینکتون کردم.

اَللّهُمَّ عجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

سپاسگزارم از لطف شما
دعاگویتان هستم دعایمان بفرمایید.
الهم عجل لولیک الفرج

ریحانه دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

سلام
اینو که همیشه من می گفتم
شنیده ام که گفته ای که شیعیان مرا به قدر آب هم طلب نمی کنند
از این سخن دلم گرفت
بدون آب می توان حیات را به سر نمود
بدون تو نمی توان ممات هم طلب نمود
چرا کاملش رو ننوشتی ؟
حیف بود
دلم خیلی برات تنگ شده.

سلام خواهر عزیزم
آره از بس تو خوندی و تکرار کردی تو ذهنم مونده.
منم دلم برات .....

امید دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://etresib.persianblog.ir

سلام . خیلی حال کردم . راس گفتین واقعاْ . اما چرا باز نمیشه . حتی به صورت نمادین هم کار قشنگیه !!

سلام علیکم
اگه به صورت نمادینش هم فکری به ذهنتون رسید ماهم در خدمتیم!

الف .م دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://editorist.blogfa.com

سلام خانم
راستش خیلی دلم میخاد نظرم رو شفاف درباره این وبلاگ و این مطلب بگم ولی حیف.................
حیف که شما رو نمیشناسم و نمیدونم چقدر انتقاد پذیرید .
ولی از حق نگذریم قلم سبزی دارید . ضمنا مگه شما دل نوشته های خودتون رو روی مسنجر میگذارید ؟ این رو رسم کردید؟

سلام علیکم
من هم خیلی خوشحال میشم از اینکه نظورتون رو در
باره این وبلاگ و این مطلب شفاف بدونم.
این وبلاگ رو به مولایم تقدیم کرده ام هر چند می دانم بسی ناقابل است.
اما انتقادات و پیشنهادات شما بزرگواران می تواند آنرا بهتر کند.
پس بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.
من دلنوشته هام رو روی مسنجر نمی گذارم. اما قبلا قطعه های ادبی را که به نظر خودم زیبا بودند سند تو آل می کردم. دوستان هم استقبال خوبی داشتند.
اخیرا توفیق این این کار را بنا به دلایلی پیدا نمی کنم.

مجنون ماه تنها سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.mahtisa.persianblog.ir/

از اول که متن رو خودندم فهمیدم داری میزنی تو خال ..........خیلی خیلی خیلی تمثیل به جا و خوبی بود خیلی کیف کردم ..........خدا کنه به همین کیف کردنامون ختم نشه ........به ما هم سر بزن منتظریم

سلام ماهتیسای عزیزم
خیلی خوشحال شدم که اومدی...

مشکات چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://tamalakot.parsiblog.com

سلام خانوم.عیدت مبارک.سری نمیزنی؟
باید به روز شدنتو از باقی بلاگها دید؟ ای بابا ...

خیلی خیلی قشنگ بود. تا دلها طلب نکنن از ظهور خبری نیست ، کاش طالب می شدیم!!

خوب شد آب نبود تا که بفهمم هستی !!
دعا کن .. زیاد

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
شرمنده ببخشید. وقتم خیلی محدوده. کمتر می رسم بیام نت.

کاش طالب می شدیم... کاش طالب می شدیم....

حقیقی پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://sahar313.blogfa.com/

سلام ،‌
میتونم اقرار کنم این مطلب اخیر رو که نوشتید نمونه ی خوب یک حرکت فکری و استفاده از امثال برای ادراک بزرگترین واقعه و حقیقیت عقلی است که ادراکش را جز اوحدی از افراد نمی توانند حمل کنند . این روش اموزشی قرآن است که از امثال به حقایق رهنمون است . البته خوب این را هم خدا باید افاضه کند .. . به هر صورت مثل اینکه وبلاگ اشکهای سجاده نیاز حقیر هم به حمدالله دوباره راه افتاده ..

سلام علیکم
امید که بتوانیم از الگوهای نابی که در اختیار داریم بهترین بهره رو ببریم.
خدا را سپاس که وبلاگتون دوباره به راه افتاد. من همچنان لینک سه وبلاگ شما را در لینک دوستان نگه داشته ام امید که روزی هر سه آن ها توسط قلم توانمندتان به روز شوند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

باران سلام
امیدوارم حال تو باشد همیشه رو به راه
خوبم منم
از راه دور سوسنسلامت می کند
مریم دعاگوی شماست
هان راستی پروانه
او هم در اینجا پیش ماست
او هم دعاگوی شماست
باران من!
دیگر بیا
ما تشنه ایم.....
دیگر غم دوری بس است

مرتضی کریمی پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://rakhshandeh.persianblog.ir/

با سلام خدمت خواهر عزیز


ای آقا!

گرفتاریم، گرفتار کمان ابروی تو،

با نگاهی از سر رحم و مرّوت ما را از غم روزگار هجران برهان.

حاجیان کوی تو و زائران کعبه وجودت هستیم.

در دوران قحطی انسانیت و سختی دینداری آمده ایم.

سرگشته و آواره ایم، رحل اقامت کجا افکنیم؟

پناهمان ده.

مدتی پیداتون نیست نگران شدم
هر جا هستید سالم و سلامت باشید انشاءا...التماس دعا

سلام علیکم

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

سپاس از لطف شما. جای نگرانی نیست. کم سعادت شده ام.
انشالله شما و دیگر منتظران آقا نیز در سلامت و سعادت بسر برند.

الف . م پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام خانم عزیز
فکر نمیکنید این کارها کمی رنگ و بوی ریا داشته باشه و مقایسه مولای ما با آب اصلا صحیح نباشه حتی به لحاظ ادبی؟
من شما رو نمیشناسم ولی با خوندن نوشته های شما فکر کنم کمی اشنایی ژیدا کردم امیدوارم کارهای ارزنده تری برای تقدیم به مولا در نظر داشته باشید . البته همین نوشته ها هم ستودنی است .

سلام علیکم
از تذکر بجای شما بسیار ممنونم. چرا که هر لحظه ممکنه هر کدام ما به این بد گرفتار شویم. اما این را دقت داشته باشید که نمی توانم به بهانه ترس از آلوده شدن نیتمان به ریا تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت رو کنار بگذاریم. به نظر حقیر باید آنگونه باشیم که نگاهمان مهدوی باشد. یعنی آنطور به زندگیمان و اطرافمان بنگریم که و رفتار کنیم که همواره امام را حاضر ببینیم.
و اما درباه مقایسه مولا با آب....
حقیر هرگز چنین جسارتی نمی کنم. چرا که مولایمان با چیزی قابل مقایسه نیستند. اما این فرمایش وجود مقدس حضرت است که در مکاشفه ای به عزیزی فرموده اند: شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند اگر بخواهند دعا می کنند و فرج ما می رسد.
همین شد که شاعری هم این فرمایش رو به صورت شعر درآورده:
شنیده ام گفته ای که شیعیان مرا به قدر آب هم طلب نمی کنند
از این سخن دلم گرفت
بدون آب می توان حیات را به سر نمود
بدون تو نمی توان ممات هم طلب نمود

از دعای خیرتان سپاسگزارم. امید که همه مان اعمالمان را قابل عرضه به محضر مبارک امام سازیم.

باز هم از لطف شما و توجه تان و تذکر بجایتان بینهایت سپاسگزارم.

مرتضی جمعه 14 دی 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://Ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام
مطلب زیبا بود اون زمون مردم اینجوری تشنه میشن که واقعا توو فشار باشند و در مورد آب هم اگه مردم در فشار نباشند ۱۰ سال هم که آب قطع باشه باز هم طلب آب نمیکنند
حالا برای شادی سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان همگی ۵ صلوات بفرستید.

سلام علیکم
کاش این فشار رو احساس می کردیم که مولایمان باشد و ما نباشیم چقدر سخت است!
ممنون از پیشنهاد زیباتون
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سید شنبه 15 دی 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://labgazeh.parsiblog.com

سلام ساخل افتاده عزیز
مشتاق دیدار
جند وقتی است که بی خبر بودیم ازتون
ببخشید نتونسته بودم خدمت برسم
منتظرتون هستیم
شاد باشید

سلام علیکم
کم سعادتی از ماست. ببخشایید.

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد
ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد

به امید دیدار مولای غایبمان!

فاطمه زهرا یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.donyayekarbalaei.persianblog.ir

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
با تبادل لینک چطورید؟؟؟؟؟
التماس دعا
یا زهرا

سلام
سپاس
حقیقت رو بخواید من اصلا تبادل لینک رو قبول ندارم.
بلکه معتقدم هر کداممان می توانیم وبلاگهای مورد علاقه رو لینک کنیم بدون اینکه از نویسنده اون وبلاگ بخواهیم که ما رو لینک کنه.
اما لینک وبلاگ شما هم به دیده منت. چرا که کربلای ها رو چشم ما جا دارند.
یا زهرا (س)

مجتبی یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.isuda.blogfa.com/

وای چه حالی میده وقتی که امتحان لغو میشه مخصوصا که نخونده باشی ...
تشریف بیارید ممنون

سجادی دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 01:20 ق.ظ http://sajjadi58.blogfa.com

این روایت نکته ای جالب در لحن خود نهفته دارد: فرموده اند که(( به اندازه آب هم طلب نمی کنند... )). می خواهم به دوستان گرامی یادآوری کنم که این روایت در مقام مقایسه عینی حضرت با آب نیست بلکه منظور آن توقع را نشان می دهد. یعنی آن که انتظار می رود دست کم مردم به اندازه آب به حضور امام نیازمند باشند. بد نیست که بدانیم بدون حضور یک لحظه ی امام ((لساخت الارض باهلها؛ زمین ساکنان خود را فرو می بلعد)) . این حقیقت از جهت فلسفی نیز اثبات شدنی است.
در پایان بسان دیگر دوستان این مطلب و نویسنده آن را می ستایم. بی اغراق بگویم که وبلاگ ساحل افتاده پنجره ای به سوی خورشید است که من هر گاه خسته و دل گیر می شوم بر نوار جست و جو می نویسم:sahel_oftadeh.blogsky.com

سلام علیکم
..... فرمودند: شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند اگر بخواهند دعا می کنند و فرج ما می رسد.
این مکاشفه در کتاب شیفتگان حضرت مهدی (عج) و همچنین میر مهر حاج آقا آقایی آمده. در تکمیل فرمایشات شما باید عرض کنم منظور از ماء معین در قرآن کریم نیز وجود مقدس امام زمان (عج) است.
از الطافتان سپاسگزارم. اما همه این ها که فرمودید به موجب عنایت آقا و قلب صاف شماست. و هیچ ربطی به نویسنده روسیاه این وبلاگ نداره.
یاد مولا همواره پناهگاه دل خسته مان بوده و هست.

یه عاشق ناشناس دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http:///ashegh143.blogfa.com/

سلام خواهر عزیزم .
اگه لطف کنی به کلبه ی عاشقیه ما سفر کنی ممنونت میشم .
خدانگهدار

امیر حسین (گنبد افلاک) سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 07:05 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام بزرگوار

با عنوان کدام حسین را می خوانی ؟؟

به روزم منتظر حضور سبزت

فرزند ایران اسلامی سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://basher110.blogfa.com


سلام
خسته نباشید

راستی
بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا ....
ماه محرم هم از راه رسید
کاسه های گدایی بر دست
بریم دم در خونه ارباب
برزویم
التماس دعا
یا علی

مهدی حسینی سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://mahdiclub.ir

سلام دوست عزیز
جامعه مجازی منتظران حضرت مهدی (عج) افتتاح گردیده است !
و ما منتظر همکاری صمیمانه شما دوست عزیز و گرامی هستیم .
اللهم عجل لولیک الفرج
به امید دیدار
http://mahdiclub.ir

دوست پاییزی چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام عزیزم
چقدر جالب تونستی با یه مثال ساده و مرتبط با موضوع روزمره ات حرف دلتو بزنی..
ممنونم که بهم سر زدی..شرمنده من یه کم سرم شلوغ بود نتونستم زودتر بیام..
موفق باشی
راستی من آپم

جرعه ای از شراب عشق سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.jorea.parsiblog.com

سلام
زیبا بود....
فلسفه غیبت همین حرفهای بی آلایش شماست.
قطعی آب به نفع بسیار بیش تر از خیلی هاست.
سازمان آب هست ، تلفن هم دارد ، اما هیچ کس از بی آبی زجه نمی زند ....
دل اگر دوباره بی تاب رخ یار شود
مستانه بگویم که چه سرها بر سر دار شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد