و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

فقط همین هفته

هر سال روزهای تاسوعا، چند تا جانباز عزیز رو دعوت می کنند کانون و آقا سید با اونها مصاحبه می کنند. امسال هم همین طور بود.

یکی از این عزیزان، جانبازی بود که دو تا چشم و دو تا دستشو از دست داده بود. آقا سید از ایشون پرسید: حاضری دو تا پاتم ازت بگیرند ولی یک دقیقه به عمر رهبر اضافه بشه؟ جواب شنیدیم: بله.

_ چرا؟ دو تا پاتم بگیرندا. بگند سی سال دیگه همین جوری باید زندگی کنیا!

_ حاضرم. چون ولی ام هست. ( و زد زیر گریه، چه عشقی ...)

همین.

ایشون دروغ نمی گفت. چون به عمل هم ثابت کرده بود.

نمی دونم اگه از ما بپرسند حاضرید یک دقیقه از عمرتون رو بگیریم و به عمر امام زمانتون اضافه کنیم، چی جواب میدیم؟ چی جواب داریم که بدیم؟

نه، اصلا عمرمون برا خودمون. بگند حاضرید این گناه رو به خاطر امامتون ترک کنید چی؟ حاضریم؟

با نافرمانیامون بدجوری خون به دل آقا می کنیم. یه امام داریم به این مهربونی! اونوقت هر دوشنبه و پنج شنبه که پروندمون خدمتشون عرضه میشه، آقا چقدر باید افسوس بخورند که آخ این شیعه منه ها، این بار چی شد که باز این گناه ازش سر زده؟

کاشکی این هفته، فقط این هفته یک کم بیشتر حواسمون به خودمون و کارهایی که انجام میدیم باشه. کاش فقط این هفته بزاریم کنار، فقط یک گناه رو. اصلا می تونیم هر هفته یک گناه رو کنار بزاریم. اونوقته که یواش یواش آماده میشیم از جان و عمر و همه زندگیمون هم برا امام مهربونمون بگذریم!

چقدر تو این هفته زندگی لذت بخش میشه. زندگی ای که یک گناه توش کمرنگ تر شده باشه. هر لحظه که قلقک میشیم واسه گناه، به یاد مولای عزیز و دل مهربونش بیفتیم. به یاد اون عهدهایی که تو جمکران باهاش می بندیم....

فقط همین هفته!

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
شیلو عج دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 07:38 ق.ظ http://talieeyetaha.parsiblog.com/

سلام ساحل عزیز
به نظر من میشه فقط یه کوچولو اراده و ارادت میخواد اگه امامت مثل یک بک گراند همیشه تصویر زمینه ذهنت باشه در همه حال یادشی و حضورشو حس میکنی ...
خدایا مرا به بدیهایی که از آنها بیرونم آوردی باز مگردان...


محمد سجاد دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://harfehesab.blogfa.com

دوست عزیزم انقدر خجالت کشیدم که اشکم جاری شد . هرچند خجالت خالی فایده نداره . خداوند همشون رو برای انقلابمون تا ظهور حضرت مهدی (عج) نگه دارد انشا الله . لینک کردم

قفنوس سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://ghoofnoos.blogfa.com/



سلام خانمی.
اطاعت امر و اجابت دعوت شد. تشریف میاری؟

به امید ظهور دولت یار- پاک بمانی و پایدار
******************************

میهمان محبت خدا سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://golenarges50.blogfa.com/




یا مهدی ادرکنی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی
السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین


آقای من !!!!!!!!

مولای غریب و تنها ی من!!!!!!!
مضطر فاطمه (س)
پدر مهربان اهل عالم !!!!!!!!

می خواهم غربتت را حکایت کنم ،

غربیت که 12 قرن است ریشه دوانده


غربتی که اشک آسمان و زمین را جاری ساخته ،

غربتی که حتی برای برخی محبانت ،غریب و ناشناخته است.


غربتی که اجداد طاهرینت پیش از تولد تو بر ان گریسته اند.


من از تصویر این غربت و غم ناتوانم


از کجا آغاز کنم!!!!

از خود بگویم یا از دیگران؟؟؟؟

از نسل های گذشته بگویم یا از نسل امروز ؟؟؟؟

از دوستان شکوه کنم یا از دشمنان؟

از عوام گلایه کنم یا از خواص؟

از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می آزارند؟

از آن ها که دستان پدارنه و مهربانت را خونریز معرفی می کنند؟

از آنها که تو را به دور دستها تبعید می کنند ؟

از آنها که به نام تو مردم را به دکه های خویش فرا می خوانند؟

از آن ها که هموراه بر طبل نومیدی می کوبند و زمان ظهورت را دور می پندارند؟

از آنها که تو را آن گونه که خود می پسندند و نه آن گونه که

هستی و می خواهی- نشان می دهند؟

آن ها که غیبتت را به منزله نبودنت تلقین می کنند ؟

مولای من
سرورم
....
گویا همه چیز دست به دست هم داده است تا شما

در غربت بمانید
!!!!
لشکریان شیطان هم روز و شب در کارند
.
نمی دانم چه کسانی واقعا تو را و ظهور تو را می خواهند؟

خدا می داند و شما
!!
اما این را می داننم که پس از گذشت 12 قرن از شروع غیبتت هنوز پیروز

این میدان ابلیس و لشکریان شیطان و لشکریان انس و جن اویند
.
که در کشاکش غیبت و ظهور شب ظلمانی غیبت را تا هم اکنون امتداد داده اند

میهمان محبت خدا سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://golenarges50.blogfa.com/



هم سپاهی
از شما خواهش می کنم برای فرج اقامون دعا کنید

دعای فرج ((((الهی عظم البلا و ...))))رو خواهش می کنم بعد هر نماز بخونید
من شنیدم
موقع غروب
وقت اذان
دعاها رو فرشته ها خوب می برن پیش خدا


هم سپاهی
به خدا دنیا بدون مولماون شیرینی نداره
ما تو زندگیهامون اشن شیرینی رو نیاز داریمن
اما الان با غیبت مولامون
و مهمتر از همه با غربت مولامون
نداریم
قبول داری هم سپاهی؟؟؟؟؟؟؟؟



امام زمان (عج) فرمودند:

مردم اگر مرا به اندازه آب خوردنی می خواستند
من ظهور می کردم


این یعنی چی هم سپاهی
؟
یعنی هنوزم زمینه ظهور فراهم نشده

خواهش می کنم
تو خلوت با خدا
تو نمازاتون
تو قنوت هاتون
تو نماز شباتون
باری مولامون خیلی دعا کنید
برای فرجشون


با تشکر

یه صلوات هم از
صمیم قلب برای ظهور هر چه زودتر مولامون و رفع همه موانع ظهورشون
با هم می فرستیم

****اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ****


یا الله یا رحمن یا رحیم

یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تنها دل سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام عزیز و دوست قدیمی
امیدوارم که خوب و خوش باشی
معذرت می خوام اگه تو این مدت به شما سر نزدم شرمنده درگیر مسائل خاص خودم بودم وبلاگت که بازم مثل همیشه قشنگه در ضمن از اینکه لطف داشتی و منت سرمم گذاشتی و به وبلاگم سر زدی ممنون
دوستدار همیشگی شما
تنها دل
التماس دعا

صنم سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://naranjkhatoon.parsiblog.com

"...هر انتخاب درست شتاب شما رو بیشتر میکنه تا اونجا که با سرعت نور هم می تونین برین.در مقابل هر انتخاب بد از سرعت شما کم می کنه..."
نوشته تون مثل همیشه عمیق و تاثیر گذاره
موفق باشی

نسیم چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 07:53 ق.ظ http://kalki.blogfa.com

سلام ساحلم
یه مدت نبودم بهت خوش گذشت؟
بالاخره امتحانای دانشگاه تموم شد و آزاد شدم . از این به بعد وقت بیشتری دارم آخه یه گوشه بزرگی از وقتمو خالی کردم .
منتظرتم...

مریم پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.tamarzejonoon.mypersianblog.com

سلام ساحل عزیز
خدا خیر دهد به قلمت
بارها و بارها سعی کردم دعای مکارم اخلاق را جوری وارد روزهایم کنم... اینها همه توفیق می خواهد
تو دعایم کن
سیب تازه دارم

امیر پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

کاش زندگی همش فقط همین باشه ....
متن خیلی قشنگی بود، بدون اغراق منکه تحت تاثیر قرار گرفتم ولی یه اخلاق گندی دارم که هر چیزیو قبول نمیکنم....
منم قبلا شنیدم که پرونده ها ی شیعه ها میرسه دست اماممون ولی تصورش امکان پذیر نیست، یعنی هر هفته امام زمان حداقل دو بار معجزه میکنه ؟!!!!
کدوم حدیث متواتری میگه که هر هفته دوشنبه و پنجشنبه پرونده های شیعه ها رو امام زمان میبینه ؟!!!
بهتره با دین با عقل مواجه بشیم نه با احساسو توهم و معجزه و ماورا لعطبیعه !
شاد باشی
فعلا

دریا جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 02:42 ق.ظ http://abi66.blogfa.com/

دیگه به من سر نمیزنی؟

رسول تجلی زاده جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://shariatti.blogsky.com

هر شب محرمانه ها پخش می شود......
چرا؟ مگر او در این انقلاب نقشی نداشت ؟.....
سلام
حرفهای ناتمام با یادی از دکتر علی شریعتی به روز است.
حضور شما سعادتی برای ما خواهد بود.
چشم انتظارم.
موفق و بهروز باشید.....

[ بدون نام ] شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام!
همش می گیم از همین هفته
از همین امروز
از همین الان
از فردا
ولی هیچ وقت شروع نمی کنیم
هیچ وقت شروع نمی کنیم به خوب شدن

محمد شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
خیلی وقت بود که به وبلاگتان سر نزده بودم .خوشحالم که هنوز شاداب وسرزنده می نویسید.مطلب قشنگی بود. موفق باشید

عقرب شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

اول سلام.دوم اینکه وبلاگ قشنگی داری.نمی دانم از کجا پیدایش کردم.از خط خطی ...یا جای دیگر.مهم نیست.سوم اینکه می خواستم بگویم مثل بعضی از آخوندها همه مسائل را با هم قاطی نکنید.بله من حاضرم نه یک دقیقه بلکه تمام عمرم را فدای امامم بکنم.اما این هیچ ربطی به گناه نکردن ندارد. چرا این قدر مردم را از امامشان می ترسانید.ما آدمیم وجایزالخطا.فایز دشتستانی شعر قشنگی دارد که الان کاملش یادم نمی آید.حتما برایتان می نویسم.به جای اینکه مرتب نهی از منکر کنید کمی امر به معروف کنید.مثلا از مردم بخواهید روزی چند تا صلوات برای تعجیل در فرج آقا بفرستند تا هروقت اعمالشان خدمت آقا عرضه می شود در بین گناهانشان چند ثواب هم باشد.موفق باشید

یاس۱۸ساله شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
حال شما؟
خوبین؟کم پیدا؟!؟
همچنان هستیم به لطف حق و دوستدار دوستانیم
فدات
التماسدعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد